spruddel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Bestilte splittere fra ebay nå jeg Får håpe passformen er bra da. Forresten, går splitterne dine helt rundt til kanten av hjulbuen eller stopper den før det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Grattis med Eisenmann da! Er meget pent anlegg det, jeg har jo bare jukset med min eksos, hehe! Hvordan er lyden nå i forhold til min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Bestilte splittere fra ebay nå jeg Får håpe passformen er bra da. Forresten, går splitterne dine helt rundt til kanten av hjulbuen eller stopper den før det? Satse på det;) Mine går helt rundt kanten. Blir ikke gjort så mye mere med de, da jeg stikker på ferie i morgen ..får se hva jeg får til når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Grattis med Eisenmann da! Er meget pent anlegg det, jeg har jo bare jukset med min eksos, hehe!Hvordan er lyden nå i forhold til min? Klarer ikke helt huske hvordan lyden din er, bare husker den er knall Får sjekke det ut neste gang jeg ser deg. Hehe Veldig fornøyd er jeg hvertfall. Gir en mye bedre look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 God ferie Takk for det =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Da var mange mil unnagjort, og er tilbake på landet, i tønsberg Dog ikke mange mil med min bil, men ///Driftking sin touring. Idag har bilen min fått litt stell -Runde med swirlX fra Meguiars -Så polering fra Meguiars -Carnauba voks fra Meguiars -Frisket opp de sorte detaljene med litt trim detailer, også fra Meguiars selvfølgelig Resultatet er jeg strålende fornøyd med ..har ingen bilder foreløpig desverre. ...Vasket bilen grundig først selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Regner med det blir lekkert, ikke at det synes at du har gjort noe.. denne bilen er jo alltid blank og fin fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Regner med det blir lekkert, ikke at det synes at du har gjort noe.. denne bilen er jo alltid blank og fin fra før Takk for det Richard, hyggelig at det blir lagt merke til Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Nye skilter bestilt. Så får vi se hvordan det blir. Idag skal det byttes skiver og klosser foran. Skal bli fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Nye skilter er en billig upgrade Hva slags klosser og skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Ja, satser på det. Kjøpte bare bremser fra mekonmen. Ikke noe spesielle greier i det hele tatt Brembo skiver var det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jålebukk.. hehe! Ble fint med nye skiver da, selvom det strengt talt ikke var nødvendig.. hehe. Men det setter standarden på hvordan resten av bilen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Hehe er klysete men deilig å slippe å tenke på de på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Var igrunn i håp om at det skulle bli mindre vibrering på rattet ved nedbremsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå