Glenglen Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 ja, ble det mindre vibrasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 ja, ble det mindre vibrasjoner? Hjalp vel noe, men er ikke borte... Spacerne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 ja, ble det mindre vibrasjoner? Hjalp vel noe, men er ikke borte... Spacerne kanskje? Prøv uten spacere først og hjelper ikke det, så er det sikkert greit å ta en runde i forstillingen å kjenne litt på kuler og ledd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Da har endelig de nye skiltene kommet på. Fikk først utlevert skilter med AR 49863, men jeg har VF Så etter litt frem og tilbake, så fikk jeg rektige skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Merkelig, jeg merket ikke noe vibrasjon når jeg testet den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Bilen din ser bra ut i 100km/t møtende på hortensveien å! jeg kan gå god for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Merkelig, jeg merket ikke noe vibrasjon når jeg testet den..? Rister ved nedbremsing. Er ikke ILLE, men er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Bilen din ser bra ut i 100km/t møtende på hortensveien å! jeg kan gå god for deg Takk for det Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Splitterne blir stadig liggende.. Nyeste innkjøp er senkeskåler. Så får vi se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 skjer med de splitterne? er de så dårlig i passformen altså? tving de på og kjør på med tech-7 senkeskåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 De fleste slike uorg. splittere har dårlig passform..spes de i karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Mine var faktisk ganske bra passform. Bestilte på ebay da. 1000-lapp kostet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 skjer med de splitterne? er de så dårlig i passformen altså? tving de på og kjør på med tech-7 senkeskåler? De venter på ny runde med lakk Skal ha de på.. Har ikke gitt opp enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Mine var faktisk ganske bra passform. Bestilte på ebay da. 1000-lapp kostet det Burde kjøpt det jeg også kanskje =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 De fleste slike uorg. splittere har dårlig passform..spes de i karbon Kjøpte fra schmiedmann, ikke karbon.. Men, kun originalt som passer rett på vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå