///Kristian Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Da var senkeskålene i hus. Moro å se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 gleder meg til å se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Det kommer til å hjelpe mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Merkelig, jeg merket ikke noe vibrasjon når jeg testet den..? Rister ved nedbremsing. Er ikke ILLE, men er der. Hadde samme problemet på min e46, det var det lenkestag som måtte byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Takker for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Nye felger handlet av Gurken her på forumet. 19" CSL felger. Replica selvfølgelig Tror det vil gjøre seg veldig bra på bilen. Legger om etter jobb idag, så da får vi også prøve å få til noen bilder. GLEDER MEG Senkeskålene vil også komme på i nærmeste fremtid. Tror dette vl gjøre susen. Spacerne må nok vike plass for senken, men det er det verdt Når det gjelder splitterne har jeg fortsatt ikke kommet noe videre.. Går på ferie til uken, så da kanskje det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Gleder meg!! Ta bilder med en gang de er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Oioi, dette er lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Har virkelig trua på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Rått! få ut bilder asap ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Rått! få ut bilder asap ja Må få stengt og komme meg hjem fra jobb først. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 HVA, har du ikke fått lagt om enda? :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 HVA, har du ikke fått lagt om enda? :\ Skal ut hvert øyeblikk. Hehe. Må vaske bilen også først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Nå venter i spent her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Endelig er felgene på De er nydelige Tror det vil bli veldig bra med senkeskålene også nå Som vanlig har ikke jeg noe kjempekamera for hånden, men de for duge til det kommer noen skikkelige Først et bilde av Rial felgene som stod på: Så bildene med CSL felgene på Hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå