Glenglen Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Hehe er som regel sånn nei din bil er så pen nå, får holde den sånn litt til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Typisk! Skulle hente splitterne hos lakkverksted idag.. Leverte de på mandag, og skulle senest være ferdig idag(fredag). Er de begynt på? Nei! Da får jeg bare vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Doh! vi krysser fingrene på at de blir fort ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Doh! vi krysser fingrene på at de blir fort ferdige Bra ikke det er bare jeg som krysser fingrene Synd du ikke fikk med deg no særloig burning idag da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 JA! det var no dritt, fikk sett 3-4 stk da sånn er det når man må "jobbe". kom ingen faktisk.. var jo litt synd da. skulle heller ønske jeg fikk vert der lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Det ble MEGET bra det her Kris! Så deg faktisk ved Farmand her en dag også, men du er jo overlegen som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Det ble MEGET bra det her Kris! Så deg faktisk ved Farmand her en dag også, men du er jo overlegen som vanlig Takk for det Hehe..typisk det der Sitter å digger i min egen verden. HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Tror det heller er rusen fra Wunderbaumen din som gir utslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Tror det heller er rusen fra Wunderbaumen din som gir utslaget Haha, ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Var å henta splitterne idag tidlig. Ser veldig bra ut Kommer med bilder så fort de er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 woho gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 JA NÅ VENTER VI SPENT HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Splitterne kom på istad Blei ikke feil Var ikke så ille dårlig passform som jeg trodde, da jeg fikk skrudd dem godt fast Bilder kommer snart. Iløpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Skyndte seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå