///Kristian Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bilder av en møkkat bayer, med splittere Bedre bilder får komme når bilen er vasket Jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 SEXY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Ser jo bra ut foreløpig Blir tøft å se når det kommer bedre bilder. Jeg har jo ikke lakkert mine, men er carbon istedenfor.. Og selv om jeg ikke har noen andre carbon detaljer, så synes jeg faktisk det ble veldig tøft når de er carbon og bilen er såpass mørk grønn. Så jeg er glad jeg ikke kjøpte lakkerte. Får se hvordan det blir på din på ordentlig bilder Sexy er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Hmm..syns ikke jeg ser særlig forskjell utifra bildene...må nesten se det IRL:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Prikken over i-en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 som du vet er ikke jeg noe fan av disse, men jaggu gjør deg seg bra altså enig med Kai-P! prikken over iiiiiien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Takker for tilbakemeldinger Syns de er ganske så sexy selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Får vente å se da veitu Dr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Ble en liten runde poering på bilen igjen igår, så fikk tatt noen få bilder. Liker den nye looken med splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ser bra ut nå! Men når du sier polering, hva mener du da? Er det Tech Wax du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Ser bra ut nå! Men når du sier polering, hva mener du da? Er det Tech Wax du bruker? Husker ikke helt hva det står på flaska i farta. Deep crystal shine polish(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Aha...DC step 2 altså.. Men det er jo bare en polish, uten noe voksbeskyttelse. Fortjener en god voks den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Aha...DC step 2 altså.. Men det er jo bare en polish, uten noe voksbeskyttelse. Fortjener en god voks den bilen din Yes, step 2. Hadde planer om voksing igjen. Har brukt carnauba voksen en stund. Veldig fornøyd med den Prøvd noe nytt som jeg burde prøvd? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Favoritten om dagen er Meguiars #16. En boks skal visstnok holde ut levetiden på en bil...jeg har to for sikkerhetsskyld Så den kan du komme å teste..skal legges i syyltynne lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Kanskje det hadde vært noe, ja. Høres ut som en plan Hadde det ikke vært for niesa sin bursdag hadde jeg vært på vei. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå