Glenglen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Slik ble taket mitt etter et lag med den:http://youtu.be/5FO3dy40my8 haha genialt vet Dr_S står å spyler vann på taket og tenker "næææh dæææven, harru sett på makan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Haha, sånn går det når man bare sjekker oppdatering, den er veldig mørk blå hvertfall! Lekker er den!Hvis man ser på side 42 oppdateringene, ser den jo veldig svart ut?! ;p Hehe, ja mange som har sagt det Fargen er orientblau Takk, veldig fornøyd med bilens utseende nå. Morsomt å se at folk stopper å kikker på den når jeg er på jobb(parkering rett utafor butikken). Hehe Står å følger med, heele dagen Neste nå er ipod-kabel, også skal jeg på svendsen eksos neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Pen den bilen din Kevoo987, men hvorfor legger du ut den her og ikke en egen tråd om bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Hmm sant som du sier, orker ikke en egen tråd for bilen min hehe.. Vurderer å bytte den mot en M3 nå men vet ikke om jg trenger en M3 her igrunn, den går greit nok for å si d sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Lag din egen tråd mr.. fin bil du har, men ingen grunn til å legge den ut i tråden til Kristian vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Lurte nesten på om jeg hadde fått ny bil her.. Selvom du ikke orker egen tråd, så orker ikke jeg din bil i min tråd ..selvom den er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 hehe ok sorry da gjør jeg det ny her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Lagde min egen tråd nå! Noen som har en M3!? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Det finnes et eget underforum på dette forumet hvor det er BMW til salgs Hvis du er ute etter m3 altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Skulle vært egen fane for M3 og M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 www.finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Ipod kabelen er i hus. Så får vi se hvordan dette går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Jeg lurte min ut i det lille rommet bak girspaken, over askebegeret. måtte lage et hull i den selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå