Richie85 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Skulle lurt den opp i midtarmlene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 er litt begrenset lengde på de kablene, men hadde nok kanskje gått det ja luring du Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Får se hvor den ender opp hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 ta den ut i hjulbua! det er en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 ta den ut i hjulbua! det er en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 jeg er lagd av gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Hehehe Sliter med å få ipoden til å virke i bilen. Koblet til å greier, står "bmw" i displayet på ipoden, men ingenting skjer videre.. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 idag har jeg vært på svendsen. Erstattet mellompotte med et rustfritt rør. Ble deilig lyd Ikke var det forferdelig dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 skulle bare mangle da, time + en rør betta. men gleder meg til å høre lyden nå syntes den var litt grom fra før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 angående ipod'n din, har nok en uorginal spiller i min, så kan ikke hjelpe deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Ser ut som jeg må få fjernet litt rust i hjulbuen bak Kommer bare mer og mer fram nå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Dette er gode nyheter Kristian, selge bilen billig til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Dette er gode nyheter Kristian, selge bilen billig til meg? Du har jo feit bmw du nå da må bare spraye litt på den så blir det bra! mr oppretter på jobben din fikser det hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Dette er gode nyheter Kristian, selge bilen billig til meg? Hehe.. Ja, bytte likt med volvoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Dette er gode nyheter Kristian, selge bilen billig til meg? Hehe.. Ja, bytte likt med volvoen? hm.. med BMWn sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå