///Kristian Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Dette er gode nyheter Kristian, selge bilen billig til meg? Hehe.. Ja, bytte likt med volvoen? hm.. med BMWn sa du? Hehehehehe Sier aldri nei til en ///M16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 grombørse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Yes Hehe.. Vurderer sterkt å chippe bilen om dagen Ettersom jeg har solgt anlegget, så må jeg gjøre noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 har du masse plass i kofferten nå da ? hvorfor solgte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Litt feil å si at jeg har solgt "anlegget".. Foreløpig bare solgt flip-skjermen, men er nok ikke lenge til kassa går også. Har nå good plass=p Aldri hatt så god plass Fra å være stappfult hvis du legger en toalettmappe baki der, til å kunne hive en koffert baki, å ha mer plass til overs Solgte det vel egentlig bare fordi jeg var lei.. av å aldri ha plass Også syns jeg det er mye penere/cleanere med org spiller Har hørt kommentaren... : "blitt voksen?" etter jeg tok ut anlegget, meeen, det blir jeg nok aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Fått noen bilder forresten, Glen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Ikke fått noe enda.. sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Ikke fått noe enda.. sier ifra Gleder meg villt til å se de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Næh.. sjekk ut denne a Kristian http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24045040 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Næh.. sjekk ut denne a Kristian http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24045040 Se på den du!!! Hehe..voksenkjørt??? Både jeg og storebror hatt den som førstebil Moro å se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hehe.. viktig! Moro å se gamle biler til salgs.. 528 stod for litt siden, ble solgt gitt.. nå står gamle cabben til salgs også hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Veldig moro Så 528 din. Deilig bil det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Den savner jeg! Var ordentlig god den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Tror jeg på.. Skikkelig kjøremaskin, med ordentlig deilig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 la de til her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå