///Kristian Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Regner... =p hehe.. Jeg sitter inne i sofaen, og bila står tørt og godt i garasjen. hehe =p Ved neste godværsdag hvor jeg får ånden over meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Høres bra ut driver bare å glaner på e30'r om dagen nå mulig det kan bli cab altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Jeg hadde også 265 bak på min Gikk helt fint, selv med senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Jeg hadde også 265 bak på min Gikk helt fint, selv med senk. Ikke sant:) Solgt allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Har egentlig bare gode erfaringer med E18 Motorsenter, men etter de fikk polakkene der oppe tør ikke jeg legge om dekk der lenger, hørt mye rart. Kjøper dekka sjøl på nettet og legger om på Dekkmester'n i byen, de er flinke og raske Håper du blir fornøyd tilslutt da! CSL felgene er übergromme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Får håpe det går rett vest for da kan jeg kjøpe de gamle ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Får håpe det går rett vest for da kan jeg kjøpe de gamle ) For å ha på en sliten E30? (Som jeg vet ikke går, var ren sarkasme mot Glenns nye bilvalg...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 hehe vet jo ikke om noen vil ha e46'n enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Nye bilder idag Fortsatt bare med et halvgreit kompaktkamera. Hehe Liker utseende på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ser du har vert på bakkenteigen å dratt nytte av den flotte arkitekturen du å er utrolig kult sted å ta bilder. Bilen er jo helt nydelig! jeg har ingenting å sette fingern på.... splittere var en god invistering ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Takker for fine ord, Glen Splitterne gjør seg. Ja, ble en tur til bakkenteigen gitt. Så du hadde vært der, så måtte prøves ut Flott location egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Jepp blir nok flere turer ditt neste år. forhåpentligvis med ny bil, ny look og fete felger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hehe.. Fortsatt e30 planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Jeg hadde også 265 bak på min Gikk helt fint, selv med senk. Ikke sant:) Solgt allerede? Ja, den forlot meg forrige fredag Tjente en del på den, så klager ikke! On-topic: Nydelige bilder! CSL felger er så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Da er det jo greit Takk for det. Felgene er nydelige, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå