Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Lite nytt her for tiden.

Skal på verksted i imorgen for å sjekke et hjullager..igjen. Ble byttet ifjor sommer, så satser på at det går på garanti(?).

Ellers er vinterhjula fått en shinings idag. Vasket og polert. Har også kjøpt ny gummi. Ble Nokian Hakka R :D

...tror de vil være noe bedre enn de jeg brukte ifjor vinter (Nexen) =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Hakapeliitta R selv, men fikk beskjed om at man betalte 1000 kroner ekstra for navnet. Så tror jeg ender med Continental istedenfor. De kom like bra ut i Motor sin test, mens Goodyear vant. Men det er disse 3 dekkene som er testvinnere, så alle dekkene er mer eller mindre like gode. Kommer vel litt an på hvilket føre man kjører mest på. Blir nok fornøyd med dine nye dekk :) Kjørte med de selv i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med Hakka R! Har de siste årene kjørt på Hakka RSI og Hakka R i fjordårets sesong.. Blir nok en ny positiv erfaring dette Kristian! Vet ikke helt hvilket merke det blir på Volvoen dette året, men det blir spennende å se.. 3M har Hakka R ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig den har blitt nå! Skal følge med her! Bor i tønsberg selv, og er veldig sikker på at jeg gikk rundt bilen din og siklet når du var hos Morris for noen dager siden ;)

Ang de angel eye ringene, de var fra biltema? Om jeg ikke leste feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig den har blitt nå! Skal følge med her! Bor i tønsberg selv, og er veldig sikker på at jeg gikk rundt bilen din og siklet når du var hos Morris for noen dager siden ;)

Ang de angel eye ringene, de var fra biltema? Om jeg ikke leste feil..

Takker for det. Var på morris på onsdag forrige uke, hvis det er da du så meg? :wink:

Ringene er fra tema. Billig og bra. Hvis ikke jeg tar feil så er de på vei ut av tema sitt sortiment, så burde være rask om du skal ha. Hehe. Tomt i tønsberg såvidt jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...