///Kristian Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Har ikke sitti på med Kristian før du Hehe.. nope men dette tåler disse bilene Bare jeg som kjører som bestemor duck el? Kjører ikke hardt i forhold til mange jeg altså. Vil vel egentlig heller si at jeg er mer på bestemor siden selv.. the volvo style of driving? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Kristian kjører hardt ja....råkjører vil jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Kristian kjører hardt ja....råkjører vil jeg si! Ja, det tror jeg på! Hørt rykter om tunellen gjennom byen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Haha! Ja at den tunnellen er like hel ennå........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Haha! Ja at den tunnellen er like hel ennå........ For å si det på en annen måte, vi får håpe den får lov til å bevares hel også! Ikke gøy å rubbe lakken inntil veggene der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Nei nå tøyser vi fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Fælt så morsomme vi var idag da Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjørte forbi BMW idag, bilen din står ute nesten helt ved veien den er greit stillt ut! de shower off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjørte forbi BMW idag, bilen din står ute nesten helt ved veien den er greit stillt ut! de shower off Hehe.. Ikke sant. Bilen skulle være ferdig idag eller i morgen, så da blir det i morgen.. Ikke noe delegaranti ettersom de mente det var felgen som hadde forårsaket dette. Spennende å høre grunnlaget dems når jeg får henta bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Felgen? Har de drekki av vannet i Aulielva igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Spørs det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 hehe, du får gy løs på de! kjeft og smell da får mann som regel det enn vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 hehe, du får gy løs på de! kjeft og smell da får mann som regel det enn vil Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Idag er bilen hentet hjem igjen fra verksted.. endelig Stått på morris siden mandag, for å bytte et hjullager Vinterhjula fikk en runde her tidligere: Så er bilen klar for vinter og snø: ...når den tid måtte komme Bilder tatt med Iphone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå