Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Nope, hadde hakka r på 330n.. Venter på dekkene til Volvoen, må over til forhandleren av bilen for å få lagt de på 17". Var visst bestilt inn Yokohama Iceguard tror jeg.. Ingen erfaring med det dekket, men i følge naf testen, så fungerer de.. hehe. Kjenner jeg savner bmwn ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe var ikke værre enn et hjulager nei :D godt det da, får ikke vite hva som er galt med min før til uka jeg :/ blir uten bil en stund ser det ut som...

hater vinterhjul, da ser jo god bilene våres ut som "mann i gata" igjen :/ ingen som legger ekstra merke til hvor mye vasking vi driver med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Respons og respons, vi får se da vettu ;) ikke lagt ut noen annonse enda da.. enda i litt vurderingsfase om E39 stv.. :) Bilen din er meget pen, begynner vel å bli "ferdig" med den nå? med tanke på utseende og påkost...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respons og respons, vi får se da vettu ;) ikke lagt ut noen annonse enda da.. enda i litt vurderingsfase om E39 stv.. :) Bilen din er meget pen, begynner vel å bli "ferdig" med den nå? med tanke på utseende og påkost...?

E39 stv er ikke feil:) Hehe.

Jo, begynner vel å bli "ferdig", men får jeg ikke solgt den for det jeg forlanger, så får jeg heller bruke mere penger på den da :lol: Liker høyden på bildene. Har senkesettet liggende.. Heheh :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått tak i litt mere gamle bilder av bilen, fra forrige eier.

05kqxnld8kht85c1eqsa.jpg

r9w98nivqif3zdez9x5h.jpg

t1jfdk8jixjphosuga9n.jpg

zftesm87vxhtcc2tn6qh.jpg

Veldig lite nytt her om dagen. Bilen ligger til salgs, men ikke så mange seriøse henv. Så vi får se hva som skjer. Ligger på finn til 16 desember. Er den ikke solgt innen da, så beholder jeg den, uten at det er negativt.

Har veldig sansen for høyden på bilen op dissa gamle bildene. Kanskje det senkesettet må på til sommeren? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...