Glenglen Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Ser nesten ut som jeg må beholde min også så vi får nok fortsette å være E46 fantaics vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Hehe.. Skal nok ikke se bort ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Fælt lite nytt her. Bare vask og vedlikehold i vinterværet. Bilen fungerer meget bra på snøveiene i år, i forhold til ifjor.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Blir det noe breikjøring snart da? =) Koser meg med snøen hittil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Selvfølgelig. Moro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Bilen er nå levert på Winther Hansen for en liten service. Skal byttes bærearmsforinger, pluss noe annet småtteri. Samtidig skifter de olje og oljefilter, plugger, og hiver i noen litt sterkere pærer i kjørelysa. Ekstremt godt gornøyd med servicen der. Så nå sitter jeg bare å gleder meg til å hente den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Ser ut som årets julegave til meg selv blir et lerret med bilde av bilen:D Blir evt samme bilde som er avataren min. Huka tak i selgeren fra taberna As da han tok opp bestilling på jobben igår, å hørte om dette kunne la seg gjøre. Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Stilig! Ja, Winther Hansen er bra sted. Ved om en lærling som heter Henrik Ytterland, har snakket med han. Han er Norges yngste person som tok firehjulskontroll alene Tok han også to sekunder å finne ut hva som er galt med H.B dør, som jeg har lurt på lenge anyways, knips et bilde av plakaten/lerrete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Har ikke bestilt enda. Skal ordne bilde når det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Fikk nettopp tlf fra E18 Motorsenter. Felgene mine er klare Opp å hente de i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Wuhu! LITT spent på resultatet? vi får vell se litt bilder her håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Fikk tlf igjen av motorsenteret litt senere på dagen idag. Han hadde sendt de tilbake. Han var ikke fornøyd. Så da får vi vente litt til..i spenning. Kommer bilder når de er i hus. Blir vel en 14 dager til sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Da var felgene helt ferdig. Hentes fredag. Blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Bilder! kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå