Richie85 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Når skal vinduene sotes Kristian??? Det blir fiint! Men du vet hva du må ha da............Shadowline.. kan jo ikke ha kontrasten mellom tonede vinduer og chrome lister... ville jo blitt så (!) mye finere med mørke lister da... heh.. Min mening U know me.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Når skal vinduene sotes Kristian??? Det blir fiint! Men du vet hva du må ha da............Shadowline.. kan jo ikke ha kontrasten mellom tonede vinduer og chrome lister... ville jo blitt så (!) mye finere med mørke lister da... heh.. Min mening U know me.. 4 februar har jeg time på Kepler Ja, er sant det. Får se om det kommer etterhvert:P Sende listene til Siv kanskje? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Endelig er ventetiden nesten over.. =P Leverte bilen på Kepler akkurat, så da er det bare å glede seg til å se resultatet senere idag =D ..kommer med bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Nå er jeg spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 eneste bilde som er foreløpig.. Jeg er strålende fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Dette ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Se her, ja! Det ble meget bra! Trenger bare, kremt... - shadowline nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Dette ble knall. Solfilm gjør underverker på utseendet på en ellers flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Idag passerte BMWen 200000km på vei til jobb. Mange til skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Idag passerte BMWen 200000km på vei til jobb. Mange til skal det bli Akkurat innkjørt din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Idag passerte BMWen 200000km på vei til jobb. Mange til skal det bli Akkurat innkjørt din da Hehe, ja snart innkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Når det gjelder shadowline, så har jeg vært inne på tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Ingen som har noen M-innstegslister til sedan som skal selges da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå