Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

nei nei nei.. missforstått alt du Glenn! :P Chrome og sotede vinduer blir etter min mening en altfor stor kontrast mot hverandre.. Shadowline vil gjøre bilen meget eksklusiv, spesielt mot den Orientblå fargen :) Blir bra dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei.. missforstått alt du Glenn! :P Chrome og sotede vinduer blir etter min mening en altfor stor kontrast mot hverandre.. Shadowline vil gjøre bilen meget eksklusiv, spesielt mot den Orientblå fargen :) Blir bra dette

Dette høres bra ut, Richard :)

Jeg får kjøpe noen ekstra klips og ta en tur når det passer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vårstemning på gården idag :)

ib751ynz898vt02maju1.jpg

nxizqrkql6us96wbdadl.jpg

c0ofblduommjsr9fopos.jpg

abg93i3k8c5jpv5nv3p9.jpg

Ser at det trengs en skikkelig runde med litt pleie snart.. =p

Dette blir mest sannsynlig de siste bildene med "chromeline", da jeg har "shadowline" lister liggende på kjøkkengulvet her.. :D

Nå sees det frem til mere sol, og tørre veier...og sommerhjul!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den innvendige biten ferdig også. Good as new..eller, nesten hvertfall =p Bedre ble det :)

Inn med sorte stoffmatter med m-logo...istedet for gamle, slitne, og fæle grå country-matter :) Det hjalp!

Hvis noen har/vet om et ///M ratt med multifunk som skal selges til en fornuftig penge, så...skrik ut:) Rattet som er begynner å se slitt ut. Tror inntrykket av interiøret ville bli løftet atskillig mange hakk om jeg hadde fått inn et m-ratt 8)

Vurderer også å bestille meg alu. pedaler. Har litt sansen for det..tror jeg :P Må prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...