Richie85 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 ///M(er) bilder Kristian.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 ///M(er) bilder Kristian.. Kommer Må vaske først =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Ny update idag Var å henta meg shadowline lister Blir spennende å se hvordan det vil bli på bimmern Kjøpt av m3 Yngve her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Dette blir en meget fin oppgradering! Er på fjellet til uken som kommer, men utover det finner vi tid som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 oj oj oj! nå forsvinner den strøkne looken din da syntes du kler de chrome listene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 nei nei nei.. missforstått alt du Glenn! Chrome og sotede vinduer blir etter min mening en altfor stor kontrast mot hverandre.. Shadowline vil gjøre bilen meget eksklusiv, spesielt mot den Orientblå fargen Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 nei nei nei.. missforstått alt du Glenn! Chrome og sotede vinduer blir etter min mening en altfor stor kontrast mot hverandre.. Shadowline vil gjøre bilen meget eksklusiv, spesielt mot den Orientblå fargen Blir bra dette Dette høres bra ut, Richard Jeg får kjøpe noen ekstra klips og ta en tur når det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Litt vårstemning på gården idag Ser at det trengs en skikkelig runde med litt pleie snart.. =p Dette blir mest sannsynlig de siste bildene med "chromeline", da jeg har "shadowline" lister liggende på kjøkkengulvet her.. Nå sees det frem til mere sol, og tørre veier...og sommerhjul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 lekkert sjef! vasker du min etterpå da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Da var den innvendige biten ferdig også. Good as new..eller, nesten hvertfall =p Bedre ble det Inn med sorte stoffmatter med m-logo...istedet for gamle, slitne, og fæle grå country-matter Det hjalp! Hvis noen har/vet om et ///M ratt med multifunk som skal selges til en fornuftig penge, så...skrik ut:) Rattet som er begynner å se slitt ut. Tror inntrykket av interiøret ville bli løftet atskillig mange hakk om jeg hadde fått inn et m-ratt Vurderer også å bestille meg alu. pedaler. Har litt sansen for det..tror jeg Må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Takk for bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Noen som har meninger om US-blinkers på E46? Svever litt frem og tilbake mellom skal og ikke skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Ingen? Hehe.. Prøvd å søke etter bilder, men vanskelig å finne. skulle gjerne sett en preface, med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Da har jeg bestilt meg pedaler med ///M-logo på kjøpt av en bruker her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå