spruddel Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Enda mer under CS-splitterne? Blir jo byttesett da. Synes du skal ha den som den er i fronten jeg Sjeldent heldig med sånne "sverd" som det kalles, eller lepper da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Enda mer under CS-splitterne? Blir jo byttesett da. Synes du skal ha den som den er i fronten jeg Sjeldent heldig med sånne "sverd" som det kalles, eller lepper da.. Er fornøyd med utseende, men hadd evært moro med mer foran der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Nei nei.. Fronten din er kanon som den er Kan fort bli for mye av det gode vet du.... Glemte selvsagt å ringe deg opp igjen, har du fått tak i diode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Nei nei.. Fronten din er kanon som den er Kan fort bli for mye av det gode vet du....Glemte selvsagt å ringe deg opp igjen, har du fått tak i diode? Ja, kan vel kanskje bli litt mye.. Fikk tak på diode vet du Fikk det til å funke når jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Nei nei.. Fronten din er kanon som den er Kan fort bli for mye av det gode vet du....Glemte selvsagt å ringe deg opp igjen, har du fått tak i diode? Ja, kan vel kanskje bli litt mye.. Fikk tak på diode vet du Fikk det til å funke når jeg fikk den Tøft! Gleder meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Ble ikke så halvdumt Ha en flott 17 MAI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Så deg kjørende fra Biltema i dag! Meg og Lars Erik kjørte cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Så deg kjørende fra Biltema i dag! Meg og Lars Erik kjørte cab Ahaa, var deg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Skjer ikke mye her om dagen. Fant nettopp ut at jeg har en ødelagt caliper... Kjedelig på en edru-lørdagskveld... Har lurt litt på å gå til innkjøpt av nytt innsug (m50b25). Noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 bah det er kjedelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Caliper bytta, og bilen vaska. God stemning Satser på en liten shine til helga Tenker litt på xenon om dagen. Tror det hadde gjort seg bra ..også var det dette innsuget da. Tror det blir handlet et m50b25 innsug. Må prøvas Ellers er det snart tid for å fjerne litt rust... Hjulbua på høyre side bak har fått litt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 hva da?? rust på bilen din Kristian????? uch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 hva da?? rust på bilen din Kristian????? uch Er desverre kommet i hjulbua.. Planen var å få det bort iløpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freiia Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 få det vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Lite nytt her om dagen. Har fått et litt fiffig problem. Når jeg passerer 110 km/h ca, eller kjører i oppover bakker, så kommer håndbrekkslampa på. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå