Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Lite nytt her om dagen.

Har fått et litt fiffig problem. Når jeg passerer 110 km/h ca, eller kjører i oppover bakker, så kommer håndbrekkslampa på. Hvorfor? :lol:

Sjekk nivå på bremsevæsken din... ;) Tenker det ordner seg med litt etterfylling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld kom dagen jeg egentlig har venta på...

Statens vegvesen hadde teknisk kontroll. Jeg ble stoppa..selvfølgelig. I Andebu av alle steder.

Alt var veldig bra, felgene godkjent i vognkortet og "senkingen" var original. Jeg hadde kjørt ned begge siderutene foran på veien inn på parkeringsplassen der de stod. Kjørte de ned så fort jeg så bordtennis rekkerten midt uti veien. Det viste seg å være i seineste laget, desverre...

Han som kontrollerte bilen min hadde rukket å få med seg at siderutene foran var like mørke som resten. Det vil si at jeg må på visning på biltilsynet innen tre uker.

Planen er å bytte rutene med noen uten solfilm, for å så sette de på igjen når bilen er blitt godkjent.

Det jeg lurer på er om de på biltilsynet vil gå over bilen grundig på visning, eller kun sjekke at rutene er uten solfilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld kom dagen jeg egentlig har venta på...

Statens vegvesen hadde teknisk kontroll. Jeg ble stoppa..selvfølgelig. I Andebu av alle steder.

Alt var veldig bra, felgene godkjent i vognkortet og "senkingen" var original. Jeg hadde kjørt ned begge siderutene foran på veien inn på parkeringsplassen der de stod. Kjørte de ned så fort jeg så bordtennis rekkerten midt uti veien. Det viste seg å være i seineste laget, desverre...

Han som kontrollerte bilen min hadde rukket å få med seg at siderutene foran var like mørke som resten. Det vil si at jeg må på visning på biltilsynet innen tre uker.

Planen er å bytte rutene med noen uten solfilm, for å så sette de på igjen når bilen er blitt godkjent.

Det jeg lurer på er om de på biltilsynet vil gå over bilen grundig på visning, eller kun sjekke at rutene er uten solfilm?

Surt!! De vil nok sjekke at du ikke har solfilm på rutene når du viser bilen.. letteste er å skifte glassene, for å så skifte tilbake igjen etterpå...Si fra, så kan jeg ordne det..

Det måtte jo skje dessverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for noe dritt! Ble selv stoppet av Satans Vegvesen for en stund siden p.g.a ettermontert xenon, (jada, jeg vet det er min egen skyld). Noe som kan være kjekt å vite er at de har drop-in på tirs- og torsdager, da slipper du å stresse med timebestiling. Etterkontroll koster heller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for noe dritt! Ble selv stoppet av Satans Vegvesen for en stund siden p.g.a ettermontert xenon, (jada, jeg vet det er min egen skyld). Noe som kan være kjekt å vite er at de har drop-in på tirs- og torsdager, da slipper du å stresse med timebestiling. Etterkontroll koster heller ingenting.

Lurte faktisk på når drop-in var, så, Takk for det Kai.

Godt å se du er tilbake med bimmer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...