Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Skal bli veldig deilig å få det ut av verden.

...helt til neste gang (?) :P

Har lurt litt på å skaffe et ekstra sett med sideruter. Var lettere enn jeg trodde å bytte de ut, så kan kanskje være kjekt å ha liggende. Er ikke bare jeg som kjører E46 sedan/touring med solfilm i vennekretsen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å lure litt på csl bakluke, da jeg fikk en god pris av en kamerat som skal selge. Noen som har bilder av sedan med den bakluka? har ikke funnet noen :P

Har også begynt å leke med tanken på å kjøpe justerbart senkesett. Noen som har erfaringer med 265 bredde på dekkene bak, og senk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere bilder av E46 sedan med CSL luke, ser gromt ut. Søk litt på E46fanatics så finner du nok noe :) Jeg hadde 265 bak og justerbart på gamle facelift sedanen min, stilte det ganske lavt og det subba med folk baki. Hadde ET45 bak og i høyden lå dekk kant i kant med hjulbuen, fikk akkurat en lillefinger imellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere bilder av E46 sedan med CSL luke, ser gromt ut. Søk litt på E46fanatics så finner du nok noe :) Jeg hadde 265 bak og justerbart på gamle facelift sedanen min, stilte det ganske lavt og det subba med folk baki. Hadde ET45 bak og i høyden lå dekk kant i kant med hjulbuen, fikk akkurat en lillefinger imellom :P

Spørs om ikke jeg blir nødt til å prøve ut justerbart senkesett altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...