///Kristian Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Skal bli veldig deilig å få det ut av verden. ...helt til neste gang (?) Har lurt litt på å skaffe et ekstra sett med sideruter. Var lettere enn jeg trodde å bytte de ut, så kan kanskje være kjekt å ha liggende. Er ikke bare jeg som kjører E46 sedan/touring med solfilm i vennekretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Må vel av med dørtrekkene og litt inni vel? Eller hvor mye jobb er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Veldig kurrant jobb Spruddel.. Du ser det nesten når dørtrekket er av.. Dette blir bra Kristian! Da ordner det seg vettu! Lykke til på visningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Da var bilen godkjent:) Måtte pelle av klistremerket i frontruta, så var det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Grattis! og vinduene er på plass igjen i kveld? Heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Til lørdag. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Har begynt å lure litt på csl bakluke, da jeg fikk en god pris av en kamerat som skal selge. Noen som har bilder av sedan med den bakluka? har ikke funnet noen Har også begynt å leke med tanken på å kjøpe justerbart senkesett. Noen som har erfaringer med 265 bredde på dekkene bak, og senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Jeg har sett flere bilder av E46 sedan med CSL luke, ser gromt ut. Søk litt på E46fanatics så finner du nok noe Jeg hadde 265 bak og justerbart på gamle facelift sedanen min, stilte det ganske lavt og det subba med folk baki. Hadde ET45 bak og i høyden lå dekk kant i kant med hjulbuen, fikk akkurat en lillefinger imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Jeg har sett flere bilder av E46 sedan med CSL luke, ser gromt ut. Søk litt på E46fanatics så finner du nok noe Jeg hadde 265 bak og justerbart på gamle facelift sedanen min, stilte det ganske lavt og det subba med folk baki. Hadde ET45 bak og i høyden lå dekk kant i kant med hjulbuen, fikk akkurat en lillefinger imellom Spørs om ikke jeg blir nødt til å prøve ut justerbart senkesett altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 det liker vi også få av Tanko merkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 hehe, du mener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Ligger det en bæsj og dassrull ved forhjulet der eller?? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ligger det en bæsj og dassrull ved forhjulet der eller?? :s haha.. tror jeg hade lagt merke til det om det hadde vært tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå