Dr_S Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hehe. Ikke tilfeldigvis topaz blå vel? Idag har 323`n fått en liten runde med onyx. Skal si det hjalp Handla deg Svisswax? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Handla deg Svisswax? Jepp. Kjøpte litt tidligere i sommer. Måtte nesten prøve, etter å ha hørt så mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Lei av Clubsport splitterne nå? =) Ja, eller, er vel ikke lei. Lyst på noe annet bare. Hvis ikke bilen blir solgt, så må det prøves på noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bilen vasket, og kn-filteret blir nå renset En ting jeg lurer på, som har plaget meg en stund nå. Utetemp.måleren min er helt på bærtur. I midten av juli, viste den minusgrader. Det gjør den enda. Plutselig er den i orden, så er det visst minusgrader igjen... Hva gjør jeg for å fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bilen vasket, og kn-filteret blir nå renset En ting jeg lurer på, som har plaget meg en stund nå. Utetemp.måleren min er helt på bærtur. I midten av juli, viste den minusgrader. Det gjør den enda. Plutselig er den i orden, så er det visst minusgrader igjen... Hva gjør jeg for å fikse dette? Viste tempen -37 eller noe helt på bærtur eller viste den forskjellige grader i minus? Sjekk etter dårlig kontakt, om giveren er defekt, så pleier de å vise -37 eller 40grader tror jeg.. men for å gjøre det enkelt, så ville jeg skiftet giveren og sett da.. koster ikke mange kronene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Kjøp ny sensor, koster vel knapt en hundrings? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Viste bare forskjellige grader. Ikke så voldsomt som 40 blå. Hehe. Hadde for eksempel 8 minusgrader på zyrbecveien i midten av juli Syntes det var litt i drøyeste laget. Greit det har vært en kald sommer, men Hvor sitter denne føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 under frontfangeren din på venstre side mener jeg å huske...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg hadde samme greia på min, fikk verkstedet til å se på det da jeg hadde den på inspection service i februar og det var føleren som var gåen, kosta vel knapt 200 kr selv på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Lite nytt her om dagen. Ble byttet bremseskiver og klosser foran igår Bilen ligger fortsatt til salgs, vært vist noen ganger, men ikke noe veldig seriøst. Er igrunn klar for å beholde bilen. Blir ikke lei meg av den grunn. Noen som har prøvd de brede sidelistene på e46? Like de som går igjen på front- og bakfanger. Har vurdert å prøve ut de. Hiv gjerne ut bilder, om noen har med de listene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som har prøvd de brede sidelistene på e46? Like de som går igjen på front- og bakfanger. Har vurdert å prøve ut de. Hiv gjerne ut bilder, om noen har med de listene på. Liker du de?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som har prøvd de brede sidelistene på e46? Like de som går igjen på front- og bakfanger. Har vurdert å prøve ut de. Hiv gjerne ut bilder, om noen har med de listene på. Liker du de?!!? Veldig usikker. Ikke sett de på bil irl før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Idag kom vinterhjula på. Kjedelig syn i forhold til sommerhjula gitt..Sånn er det Til uka blir det ny olje og nytt filter på kjelka, samt ny bærearm foran. Da skal det være duket for en eu-kontroll snart. Tidlig ute med eu`n, så er jeg ferdig med det Fikk vasket sommerhjulene litt, før de ble satt inn i boden. Prøve å få shinet dem opp litt etterhvert. Mobilbilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Ser ut som bilen blir i mitt eie en stund til. Annonsen forsvinner fra finn.no imorgen. Kommet mange bytte-forespørsler, men ingen av interesse, såå da blir den værende her hos meg. Slettes ikke lei meg av den grunn Den kommer til å stå mye stille i vinter. Har skaffet meg en sliten bil som skal brukes til/fra jobb i vinter BMW`n har nå fått ny bærearm, ny mansjett på tannstanga, ny radiator og firehjulskontroll. Bare å få tatt litt rust nå, så skal den være tipp topp ..såvidt jeg vet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Ny grepslist på plass idag. Da får jeg vel mest sannsynlig skiltlys igjen. Har kjøpt led-lys fra Dybvik trading. De garanterte at det ikke skulle komme noen feilmelding på de, så blir spennende å se. Neste helg blir det fjerning av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå