Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Bilen vasket, og kn-filteret blir nå renset :D

En ting jeg lurer på, som har plaget meg en stund nå. Utetemp.måleren min er helt på bærtur. I midten av juli, viste den minusgrader. Det gjør den enda. Plutselig er den i orden, så er det visst minusgrader igjen... Hva gjør jeg for å fikse dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vasket, og kn-filteret blir nå renset :D

En ting jeg lurer på, som har plaget meg en stund nå. Utetemp.måleren min er helt på bærtur. I midten av juli, viste den minusgrader. Det gjør den enda. Plutselig er den i orden, så er det visst minusgrader igjen... Hva gjør jeg for å fikse dette? :)

Viste tempen -37 eller noe helt på bærtur eller viste den forskjellige grader i minus? Sjekk etter dårlig kontakt, om giveren er defekt, så pleier de å vise -37 eller 40grader tror jeg.. men for å gjøre det enkelt, så ville jeg skiftet giveren og sett da.. koster ikke mange kronene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite nytt her om dagen.

Ble byttet bremseskiver og klosser foran igår :)

Bilen ligger fortsatt til salgs, vært vist noen ganger, men ikke noe veldig seriøst. Er igrunn klar for å beholde bilen. Blir ikke lei meg av den grunn.

Noen som har prøvd de brede sidelistene på e46? Like de som går igjen på front- og bakfanger.

Har vurdert å prøve ut de. Hiv gjerne ut bilder, om noen har med de listene på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag kom vinterhjula på. Kjedelig syn i forhold til sommerhjula gitt..Sånn er det :)

Til uka blir det ny olje og nytt filter på kjelka, samt ny bærearm foran. Da skal det være duket for en eu-kontroll snart. Tidlig ute med eu`n, så er jeg ferdig med det :P

Fikk vasket sommerhjulene litt, før de ble satt inn i boden. Prøve å få shinet dem opp litt etterhvert.

h8qqb5bir1vpwo0to6s2.jpg

Mobilbilde.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser ut som bilen blir i mitt eie en stund til. Annonsen forsvinner fra finn.no imorgen. Kommet mange bytte-forespørsler, men ingen av interesse, såå da blir den værende her hos meg. Slettes ikke lei meg av den grunn :)

Den kommer til å stå mye stille i vinter. Har skaffet meg en sliten bil som skal brukes til/fra jobb i vinter :P

BMW`n har nå fått ny bærearm, ny mansjett på tannstanga, ny radiator og firehjulskontroll. Bare å få tatt litt rust nå, så skal den være tipp topp :) ..såvidt jeg vet hvertfall :P

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...