///Kristian Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Var forresten begge bakskjermene, også bakluka som ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Deilig! Alltid deilig å ordne sånt! Hvem lakkerte dette? Er alpina leppe på plass på høvdingen? Hehe.. Leppa er ikke på plass enda dessverre.. Tar tid med meg.. Har i grunn vært på jakt etter en original fanger å montere den på for å slippe ståtid.. men å skulle gi over 1000kr for en org. fanger som man strengt talt ikke trenger, det gidder jeg ikke.. da må det bli varmere i været før jeg gjør et stunt med montering/tilpassing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Forlanges det så mye for en original fanger til e46? Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Her kommer noen bilder til: Vurderer nå å få oljebehandlet bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Ser veldig bra ut Kristian bilen din er jo like strøken som alltid regner med at du stiller på treffet vi arrangerer til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Takk for det Selvfølgelig stiller jeg. Ingen tvil. Snakk om plassen til biltema, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Da var også nytt lykteglass til ene frontlykta bestilt. Så slipper jeg forhåpentligvis badebasseng i lykta Er sprekk i toppen, så på tide med nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Hehe har ikke gått så langt som å finne en plass enda, men håper nok på en plass i by'n ja. Vinterdyret mitt har greit basseng i baklykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Hehe har ikke gått så langt som å finne en plass enda, men håper nok på en plass i by'n ja.Vinterdyret mitt har greit basseng i baklykta Rektig. Blir bra Hehe. Kan ikke ha det sånn på BMW`n Hva for en vinterbil har du nå? Er det golfen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Yes, men aldrig mislikt en bil mer enn den jevla vag drit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Yes, men aldrig mislikt en bil mer enn den jevla vag drit! Hehehe Skjønner jeg godt. Skal ikke si noe jeg. Har en Skropel astra stående her ute.. Ikke mye kjøreglede, men den er billig å dure frem og tilbake til sandefjord med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hehe ja, er det eneste positive med de dritt bilene.. får håpe den starter hele vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hehe ja, er det eneste positive med de dritt bilene.. får håpe den starter hele vinteren Hehehe =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Har begynt å lure litt på csl bakluke (understreker at dette er det grommeste eksempelet jeg har sett.. jeg har CSL luke selv, og skal mest sannsynlig montere den til våren, og få den lakkert svart i vinter. Hvis du ser nøye etter så er denne utgaven av luka litt mer diskrét enn coupe og m3-utgavene. Den stikker ikke like langt ut. Min utgave er også mer diskrét enn coupe utgaven. Jeg mener dette er heldig for utseendet på en sedan da den har en litt høyere stuss i utgangspunktet.. ps. ser ekstra bra ut med en del senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Har slått den luka litt ifra meg. Kommet litt annet på lista som er mer viktig enn det, pluss at bakluka akkurat er gått over for rust, også lakket opp igjen. Så csl-luke får vente Ingen tvil om at det er et løft med den luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå