Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Da blir det bytte av kamaksel sensor en av de nærmeste dagene. Bilen har ikke fungert helt som den skal, og fant ut at det kan være den som ikke er helt i form :P

Har også fått byttet lykteglass på ene lykta foran idag. Satser på at det blir slutt på dugging i den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bytte av kamaksel sensor en av de nærmeste dagene. Bilen har ikke fungert helt som den skal, og fant ut at det kan være den som ikke er helt i form :P

Har også fått byttet lykteglass på ene lykta foran idag. Satser på at det blir slutt på dugging i den nå :)

det gjorde susen på min e46 :wink: Etter byttet av kamaksel-sensoren ble det en helt annen bil. Også lurer jeg på hvor du kjøpte lykteglass og hvor mye det kostet..? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der.

Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil.

Har byttet kamakselsensoren ikveld. Det hjalp lite. Bilen går fortsatt dårlig, og er tungstartet på varm motor. Diagnosen tilsier fortsatt at sensoren er ødelagt.

Skal se etter om det kan være ledningsbrudd noe sted.

Noen som har tips å komme med, så mottas de med takk :)

-Bilen går dårlig

-Starter fint på kald motor, men ikke når den er varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der.

Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil.

takker for raskt og fullverdig svar :wink: vi e46'ere må ta vare på hverandre, er ikke så mange av oss her på forumet føler jeg.. :)

synd at det ikke hjalp å bytte sensoren forresten :( det ble en helt annen verden med en gang for min del.. :lol: det var som og få 100 hk ekstra i bilen. Tror det var fordi bilen feilaktig gikk inn i en form for sikkerhetsmodus.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der.

Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil.

vi e46'ere må ta vare på hverandre, er ikke så mange av oss her på forumet føler jeg.. :)

Er nok mange E46 på forumet her altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange E46 på forumet her altså...

å? finner ikke så mange jeg.. føler at det er et flertall med e36 :lol:

Er mange med de forskjellige modellene fra BMW, og det er jo godt! Jeg er selv på min 6 eller 7 E46.. ramlet litt ut av telling etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...