///Kristian Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Da blir det bytte av kamaksel sensor en av de nærmeste dagene. Bilen har ikke fungert helt som den skal, og fant ut at det kan være den som ikke er helt i form Har også fått byttet lykteglass på ene lykta foran idag. Satser på at det blir slutt på dugging i den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Da blir det bytte av kamaksel sensor en av de nærmeste dagene. Bilen har ikke fungert helt som den skal, og fant ut at det kan være den som ikke er helt i form Har også fått byttet lykteglass på ene lykta foran idag. Satser på at det blir slutt på dugging i den nå det gjorde susen på min e46 Etter byttet av kamaksel-sensoren ble det en helt annen bil. Også lurer jeg på hvor du kjøpte lykteglass og hvor mye det kostet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der. Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil. Har byttet kamakselsensoren ikveld. Det hjalp lite. Bilen går fortsatt dårlig, og er tungstartet på varm motor. Diagnosen tilsier fortsatt at sensoren er ødelagt. Skal se etter om det kan være ledningsbrudd noe sted. Noen som har tips å komme med, så mottas de med takk -Bilen går dårlig -Starter fint på kald motor, men ikke når den er varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Et kjapt bilde av bilen fra idag. Tatt med Iphone, derav kvaltiteten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Da kan det se ut som jeg har fått svar på hva feilen kan være. La ut en tråd på teknisk igår kveld (Tråden), og fikk raskt god hjelp og godt svar. Satser da på at jeg får bilen i orden ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Hehe er ikke lett med alle disse el feilene får håpe du får den i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Ble ikke fikset ikveld, men i morgen tenker jeg det blir. Har føleren liggende i bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der.Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil. takker for raskt og fullverdig svar vi e46'ere må ta vare på hverandre, er ikke så mange av oss her på forumet føler jeg.. synd at det ikke hjalp å bytte sensoren forresten det ble en helt annen verden med en gang for min del.. det var som og få 100 hk ekstra i bilen. Tror det var fordi bilen feilaktig gikk inn i en form for sikkerhetsmodus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Kjøpte lykteglasset på schmiedmann.no Bruker de til det meste. Veldig fornøyd med servicen der.Med frakt kom det på 500,- ca, om ikke jeg husker helt feil. vi e46'ere må ta vare på hverandre, er ikke så mange av oss her på forumet føler jeg.. Er nok mange E46 på forumet her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Møtte deg gjennom solvang her på tirsdagen onsdagen! ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din blandt all snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Er nok mange E46 på forumet her altså... å? finner ikke så mange jeg.. føler at det er et flertall med e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Håper det ordner seg etter bytte Espen: E46 må vel nesten være det det er mest av? Kombinert med E36.. Føler det er en del E30 også. E34 føler jeg det er mest deler til bare. Men har nå holdt forumet med 2x E46 selv og en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 ja, du har sikekrt rett.. men det er ganske få aktive tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Er nok mange E46 på forumet her altså... å? finner ikke så mange jeg.. føler at det er et flertall med e36 Er mange med de forskjellige modellene fra BMW, og det er jo godt! Jeg er selv på min 6 eller 7 E46.. ramlet litt ut av telling etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Møtte deg gjennom solvang her på tirsdagen onsdagen! ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din blandt all snøen Jasså, hvilken bil kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå