///Kristian Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Eu-godkjent idag Ingen feil. Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 så flott en stk. vakker e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 ..en stk. vakker e46 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Eu-godkjent idag Ingen feil. Det liker vi Ikke overrasket Er få biler som får like mye tilsyn som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Moro! Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Moro! Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. Prat med ThomasHm5 her på forumet, han har alt for mye e36 deler kjøpte alt mitt av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 ..Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. Ingen planer om å kvitte meg med det, Richie. Da må du komme med et uslåelig bud Har ikke du alpina-front klar til 325`n da? Ser veldig frem til sommerhjula nå. De er vasket og vokset, klare for sommeren Litt tidlig enda kanskje, men liker å være klar i god tid Bilen har også fått litt stell i helga. Blitt veldig fan av Swissvax etter at jeg prøvde Onyx voksen de har. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Moro! Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. Prat med ThomasHm5 her på forumet, han har alt for mye e36 deler kjøpte alt mitt av han Hehe, trenger jo ikke E36 deler Glenn Var mer for skøy mot Kristian, siden vi har samme farge hadde det vært så praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 ..Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. Ingen planer om å kvitte meg med det, Richie. Da må du komme med et uslåelig bud Har ikke du alpina-front klar til 325`n da? Ser veldig frem til sommerhjula nå. De er vasket og vokset, klare for sommeren Litt tidlig enda kanskje, men liker å være klar i god tid Bilen har også fått litt stell i helga. Blitt veldig fan av Swissvax etter at jeg prøvde Onyx voksen de har. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere idag Bra det Kristian, bilen din er deilig! Derfor jeg skulle hatt litt parts fra den Har Alpina fronten liggende, men er litt i tvil om jeg kanskje skulle ha solgt den... hm.. Kanskje legge ut en salgstråd om noen er interessert.. Sleng ut bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Fortsatt Iphone kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Blank og fin! du må nok til igjen å shine før treffet da Må si jeg savner sommerhjula på denna godbiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Må nok det, ja Satse på at sommerhjula kanskje er på til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Blank og fin! du må nok til igjen å shine før treffet da Må si jeg savner sommerhjula på denna godbiten +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Sommerhjula på Kommer flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Strøkent liker location din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå