Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

..Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. :P

Ingen planer om å kvitte meg med det, Richie. Da må du komme med et uslåelig bud :lol: Har ikke du alpina-front klar til 325`n da?

Ser veldig frem til sommerhjula nå. De er vasket og vokset, klare for sommeren 8) Litt tidlig enda kanskje, men liker å være klar i god tid :P Bilen har også fått litt stell i helga. Blitt veldig fan av Swissvax etter at jeg prøvde Onyx voksen de har. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. :P

Prat med ThomasHm5 her på forumet, han har alt for mye e36 deler :lol: kjøpte alt mitt av han :D

Hehe, trenger jo ikke E36 deler Glenn ;) Var mer for skøy mot Kristian, siden vi har samme farge hadde det vært så praktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Når skal du kvitte deg med hele fronten og speilene dine da? Sånn at jeg kan få kjøpt dette av deg.. :P

Ingen planer om å kvitte meg med det, Richie. Da må du komme med et uslåelig bud :lol: Har ikke du alpina-front klar til 325`n da?

Ser veldig frem til sommerhjula nå. De er vasket og vokset, klare for sommeren 8) Litt tidlig enda kanskje, men liker å være klar i god tid :P Bilen har også fått litt stell i helga. Blitt veldig fan av Swissvax etter at jeg prøvde Onyx voksen de har. Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder senere idag :)

Bra det Kristian, bilen din er deilig! Derfor jeg skulle hatt litt parts fra den :P Har Alpina fronten liggende, men er litt i tvil om jeg kanskje skulle ha solgt den... hm.. Kanskje legge ut en salgstråd om noen er interessert..

Sleng ut bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...