///Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Den er bestilt Så får vi se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hva skjer med splitterene dine da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hmm, veit ikke helt om jeg er for eller imot arqray stilen, men venter spent på resultatet liker smaken din ellers, så blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Hva skjer med splitterene dine da???? De skal på en touring. Lars har forhåndsbestilt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Hmm, veit ikke helt om jeg er for eller imot arqray stilen, men venter spent på resultatet liker smaken din ellers, så blir nok bra! Er veldig spent selv, så vi får se Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hva skjer med splitterene dine da???? De skal på en touring. Lars har forhåndsbestilt de Enda bedre, hva skjer med org. fangeren til Lars? Møtte han idag tidlig.. men tror han syntes det var rart å bli hilset på av en fremmed type... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Utrolig fin bil. Blir spennende å se hvordan det blir med Arqray leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Det blir knall, det er jeg sikker på! Burde absolutt gjøre som Kny sier og "sveise" leppa sammen med fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Utrolig fin bil. Blir spennende å se hvordan det blir med Arqray leppa! Takk for det Det blir knall, det er jeg sikker på! Burde absolutt gjøre som Kny sier og "sveise" leppa sammen med fangeren. Satser på det, ja Får se hva jeg gjør når den kommer. Spent på passform på detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Her er en egen tråd på E46fanatics om leppa: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=600708& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Kikket kjapt gjennon tråden du la ut, Kny. Dette blir helt riktig, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Ja..Idag fikk jeg en mail fra dtm-spec. Der stod det at de ikke kunne sende pakken til Norge alikevel, pga størrelsen osv på pakken. De har ført tilbake pengene stod det.. Tja..Det var no dritt! Har funnet leppa andre steder, men ikke til den prisen. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Da var xenon på plass i tåkelysene 8000k. Fornøyd med det. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Dårlig bilde, men man ser at det er betydelig mye mer lys i tåkelysene nå enn hva som er originalt hvertfall 8000k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå