Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ny på forumet her og nybakt eier av min første BMW.

Bilen er en helt DØNN original 1991mod 320i E36 med 209.000km på tellern.

Fikk den veldig billig, da den skal inn til Eu kontroll i september, men har sett NØYE over bilen og tror ikke det skal så voldsomt mye til før den er klar for to nye år på norske veier.

har egentlig ikke så voldsomt store planer for denne bilen siden den skal i førsteomgang være en bruksbil.

men man veit ALDRI når man først har begynt å fikle litt:p

på to do listen så er blant annet å;

- skifte klosser og skiver foran og bak

- stramme håndbrekk

- skifte diverse filter og væsker

- bytte bakre eksos

- en liten interiør rens (barnefar jeg kjøpte den av, sier sitt)

- fikse takluka (hoppa ut av sporet og røket vaier tror jeg)

- montere cd spiller og nye høytalere rundt om

- fikse nye felger ( da jeg kun fikk med helårsdekk på 15":/)

- fikse venstre bakdør da den ikke går ann å åpne utenfra

- montere spredere i fronten

- og fjerne litt rust her og der (kun overflate noen steder)

tror det var det meste egentlig.. har veldig lyst å lakkere opp hele bilen i original fargen og lakke taket svart med tre fire lag med klarlakk på toppen.

vært innom tanken på å få tak i en m3 front eller alpina leppe da original fangeren har en liten skade på venstre side..

som sagt så blir det her ikke noe store greier, men tenkte kanskje det var greit å slenge opp en liten tråd, mens jeg driver på;)

Skrevet

takk for det, men den er ikke så strøken som bildene tilsier...er noen småbulker og bengler i lakken her og der..men grei for den prisen jeg fikk den for...12.000,- inkl omreg og årsavgift...

Skrevet

Vet du hvilket innpress det er på dem? Du må nok valse uansett ja... med mindre du aldri har planer om å kjøre i en fartsdump..

Jeg prøvde mine 10*18 ET25 255/35-18 felger på en usenket e36 sedan og tror ikke det hadde vært mulig å kjøre med..

Skrevet

jo takk for det! ja er litt skeptisk til å slenge på 17x10 felger bak egentlig...men har lyst på litt brutalt stuk på denne..noen som vet om noen andre typer felger som hadde sett bra ut?

Skrevet

kom forresten over ett bilde i dag som bare MÅTTE dele med dere!

får litt horn i panna når jeg ser det...slik jeg kunne tenkt meg at bilen min blir seendes ut i løpet av ett års tid...hadde IKKE vært feil for å si det sånn...;)

h2j9ehdg9d6ymw0wy23m.jpg

Skrevet

da har jeg fiksa felger! droppa tanken på 10" felger bak da det blir litt mer jobb enn jeg hadde regna med..så har avtalt med spiritus santi om å kjøpe AC\S felger av han..8,5x17 burde holde i massevis...skal ikke hente felgene før neste fredag igjen så kommer bilder så fort felgene er klint på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...