AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 er litt krokan strø på min også..men skal vel få fjerna det før vintern da blir det så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Det blir det vettu :- ) Skal legge ut bilder i løpet av neste uke. Da går jeg til innkjøp av felger og tåkelys :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 trenger tåkelys sjøl jeg! kjøpte "nye" felger her om dagen..eller avtalte henting ihvertfall 8,5x17 ac schnitzer...kopi vel og merke, men de duger mer enn nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Fine felger det! :- ) Felger gjør seg alltid på hvilken som helst bil :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissE36 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 åssen felger har du tenkt å få tak i ? str og modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Rondell 58 : p er vell 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Motorvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Titta etter bila di i dag, men syns kanskje ikke fra vegen ved ACCT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Se der ja Mathias, ble det bimmer på deg og. Bare og gratulere, liker planene dine og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Har montert de lyktene jeg snakka om nå. Før og etterbilde. Svart lyktelakk på refleksplata i midten, men ble lit for mørk egentlig :/ Ble fornøyd med sluttresultatet uansett =) Ble ikke for "Star-Wars" som med enkelte baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Titta etter bila di i dag, men syns kanskje ikke fra vegen ved ACCT? Nei, :- ) Noen som er int i å møtes nå? Ute nå, i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Muligens i morgen om interessen er der da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Titta etter bila di i dag, men syns kanskje ikke fra vegen ved ACCT? Nei, :- ) Noen som er int i å møtes nå? Ute nå, i trondheim Kom til Steinkjer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Titta etter bila di i dag, men syns kanskje ikke fra vegen ved ACCT? Nei, :- ) Noen som er int i å møtes nå? Ute nå, i trondheim Kom til Steinkjer da Var der i forrige uke :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Da har jeg handlet dører til bilen min av EzzY på forumet her :- ) Hyggelig handel! Har også sotet blinklys og baklyktene mine. Og jeg har et par med grøftlys som ikke funker. De skal jeg få prøvd å fiksa fort Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå