|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 ikkje funne ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 hakke fått forsket nå mer på det da jeg herpa ene følern på girkassen i går, så må vente til jeg får en annen føler i posten:/ Men du? la merke til att bensinreleet mitt var litt herpa, altså plastikken var ødelagt, og man kunne se spolen liksom, kan det ha noe med det å gjøre tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Det kan ha nokke med det å gjere jah Dårleg kontakt eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Mulig det ja, kanskje den bare får nok bensin til å gå fint på tomgang, også når det skal pøses på litt mer så bare dauer den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 fortsatt intressang hvis flere vet noe om dette, slik att jeg har flere ideer når jeg får starta bilen igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Du kan sjekke: Bensin filter, bensin pumpa og kondens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Er jo litt rart hvis det er filter, eller bensinpumpa da, for det funka jo som faen før jeg skifta motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 det er jo det er ting du kan sjekke om det andre ikkje funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 bumper litt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 har nå fått følere, og skal sette de på i morgen, så hvis noen har flere forslag om hva som kan være galt,så mottast det med STOR takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 du har no mykje å gå etter no, tipper bilen er pågang når du har sjekka alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 han er nok ute å tester nå, så han har vel ikke tid til å poste nå... var visst byttet om kablene på tomgangsmotoren og gasspjeldføleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Jepp det var nettop det som har skjedd ja:p hehe må ha vært av med ledningsnettet eller noe forrige eier, for jeg har nå ikke rørt det der i hvertfall:) Men funker bra nå, går fint og rolig på tomgang, maler som en katt:) hoho deiligt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå