Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 7x15" til bla. E36 Ryddet litt i garasjen her og fant 4 alu som jeg hadde på en e36. To gode dekk og to slitte. 185/65 Noen skrapemerker. Ingen skader. Pris kun 500,- Kan hentes i Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 vintern nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hvor gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 jeg tar dem jeg knuffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hvor gamle? det vet jeg ikke. Lagt i garasjen 2-3år hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 jeg tar dem jegknuffe ok. henter du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 ja det kan jeg vet du. men passer ikke før på torsdag eller fredag for meg. Går det bra? knuffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Vist de ikke blir solgt, du har vel ikke mulighet for å sende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Kan komme å hente de i morgen? Dvs Onsdag? : ) Mvh Tor-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Venter på svar........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå