E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Ser himmelsk ut : )) Mvh Falck syns ikke det der så så veldig himmelsk ut, en helt ordinær bil og ikke noe sinnsyk kjøring, ikke spesielt bra rattutslag heller.. Idiot bak rattet også, kjører nesten i ræva på den sittatrengen der au. Kverulanten.. Skal du bare være negativ, så kan du vell bare gi f i og skrive?! Overalt hvor du legger igjen noe spor, har du et negtivt innlegg! Det er ikke det mest himmelske jeg har sett heller, men det ser faen så artig ut! Sa ALDRI at han var noen verdensmester, og ja det er en helt ordinær bil.. AKKURAT DET, DET ER! At noen av oss faktisk greier og se at han har det artig, det skal være både snickers og twist! Over og ut, tut tut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, mulig det er jeg som begynner å bli gammel og kjedelig. Stemmer hehehehe.. Bare kall meg Gammeleirik heretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Latterlig er det på ingen måte. Det finnes faktisk en god del folk som ønsker å kjøre med riktig ende av bilen først, og det er nok av treff hvor man får kjøre akkurat så bredt man bare greier. Egentlig burde man bare bygget svære åpne plasser hvor folk kunne fått herjet på, ingen grunn til å gjøre dette på en bane - blir bare tull når folk drar av osv. Er jo ikke veldig morro å herje på en åpen plass, skal ikke mange piruettene til før man har fått nok av det. Er å følge banen i sladd og med så bra fart man tør som er morro. S.Arnesen: Banen er vel ikke til pynt? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Nå savner jeg vinteren =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Merket savnet etter vintern jeg også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Syns det er nydelig å se folk gjøre sånt når det er vått. Vil påstå det her e tryggere enn å kjøre en motorsykkel på vått føre. Drifter nesten alltid litt når jeg kjører ut av rundkjøringer og det ikke er noen biler i nærheten. Kidd`n min på 5år sitter med det største gliset og slår av asc knappen når det er vått og vi nærmer oss målet. Sånn, nå skal vel eg få kjeft av alle dere dø-kjedelige mennesker med kjempe lang stokk langt oppi ræven som ikke gjør annett enn å bruke krefter på å klage Huff beklager allerede for mitt lille negative utspill om visse mennesker.. Måtte bare for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Syns det er nydelig å se folk gjøre sånt når det er vått. Vil påstå det her e tryggere enn å kjøre en motorsykkel på vått føre.Drifter nesten alltid litt når jeg kjører ut av rundkjøringer og det ikke er noen biler i nærheten. Kidd`n min på 5år sitter med det største gliset og slår av asc knappen når det er vått og vi nærmer oss målet. Sånn, nå skal vel eg få kjeft av alle dere dø-kjedelige mennesker med kjempe lang stokk langt oppi ræven som ikke gjør annett enn å bruke krefter på å klage Huff beklager allerede for mitt lille negative utspill om visse mennesker.. Måtte bare for en gangs skyld. Tryggere enn en motorsykkel på vått føre.... herregud for en påstand. Vis Men at du drifter med en 5 åring i baksetet forteller vel mer om deg enn dei som faktisk er litt fornuftige. her inne.... Beklager MITT utspill mot enkelt mennesker her inne, men måtte bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Nå prøver ikke jeg å forsvare Ceylon på noe vis, men er vel mange som er litt vel prektige!? De fleste klarer vel elegant å bryte de norske trafikkreglene innimellom selv om man ikke får intrykk av det av å lese diverse poster her inne. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Ser himmelsk ut : )) Mvh Falck Himmelsk?? For ein treskalle bak ratte. Slik kjøring i trafikken er uhørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Syns det er nydelig å se folk gjøre sånt når det er vått. Vil påstå det her e tryggere enn å kjøre en motorsykkel på vått føre.Drifter nesten alltid litt når jeg kjører ut av rundkjøringer og det ikke er noen biler i nærheten. Kidd`n min på 5år sitter med det største gliset og slår av asc knappen når det er vått og vi nærmer oss målet. Sånn, nå skal vel eg få kjeft av alle dere dø-kjedelige mennesker med kjempe lang stokk langt oppi ræven som ikke gjør annett enn å bruke krefter på å klage Huff beklager allerede for mitt lille negative utspill om visse mennesker.. Måtte bare for en gangs skyld. Tryggere enn en motorsykkel på vått føre.... herregud for en påstand. Vis Men at du drifter med en 5 åring i baksetet forteller vel mer om deg enn dei som faktisk er litt fornuftige. her inne.... Beklager MITT utspill mot enkelt mennesker her inne, men måtte bare! Da drifter jeg ikke som han fyren i videoen, men legger bilen litt breit på vei ut av de to rundkjøringene som er her vi bor, KUN når det ikke er noen andre biler og farten er aldri noe mere enn 50 før bilen er rettet opp. Og ja jeg har kjørt motorsykkel når det akkurat har begynt å regne, det er noe jeg vil påstå er veldig farlig selv om man kjører rolig... hvertfall med en 2 sylindret v-motor på over 100hk som drar med en gang bare du vrir litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Ser himmelsk ut : )) Mvh Falck Himmelsk?? For ein treskalle bak ratte. Slik kjøring i trafikken er uhørt. Hør på mr perfekt, aldri vært ung og aldri gjort noe dumt du heller regner jeg med... Var ikke så veldig trafikkert i av og påkjøringa at det gjør så veldig mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Ser himmelsk ut : )) Mvh Falck Himmelsk?? For ein treskalle bak ratte. Slik kjøring i trafikken er uhørt. Hør på mr perfekt, aldri vært ung og aldri gjort noe dumt du heller regner jeg med... Var ikke så veldig trafikkert i av og påkjøringa at det gjør så veldig mye ! Jo har i grunn gjort mye dumt,Hadde faktisk ein opplevelse der eg kjørte kjørte i 90 i 60 sona og ein litt krapp sving,kom først ein ball og deretter kom ei lita jente,det var full kvin og eg klarte ikkje stoppe,10 cm unna tipper eg var,(hun hadde kommet til siden). Sat å skalv etterpå. Nå hadde ikkje dette noe med denne kjøringa å gjere men ville bare sei at når ein får noen aha opplevelser så er det ikkje så tøfft alikavell. liker også veldig godt å gi på der det er mulighet for det. men aldri provosert sladd etter sladd og filme det for å legge det ut på nettet. Hadde foreksempel den kjørt i meg med slik kjøring tror eg hadde omtrent drept han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 SÅKLART dette kunne ha fått konsekvenser! Sier ikke noe annet. MEN, dette gikk trossalt bra, ikke i noe nabolag, og det var Ikke så veldig traffikert i av og på kjørslene at noen kom til skade! Men poenget mitt med denne filmen var at folk skulle få se at han GREIDE det, ikke hva som kunne ha skjedd Det finnes nok mennesker rundt om som får betalt for og utøve risiko-tester. Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 [quote="Det finnes nok mennesker rundt om som får betalt for og utøve risiko-tester. Mvh Falck det gjør det nok garantert. Han hadde det nok kjempegøy. Men han kunne ratte bmw`en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Akkurat Takk for du er så flink og forstå mitt buskap : )) Det er det jeg ville fram til og, billig morro.. I tilleg får han det til, fordi han kjenner bilen ganske godt, ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå