furis81 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Bilen har mye nytt. Bilen er EU OK til september 2011. Perfekt farge og styling. stylinga er orginal m-tech 2 men ikke en orginal m-tech bil! Kjørt 203000km nå.! Det jeg hadde planer om er skifte tilleggs sprut pga den kan drukne i bensin avogtil. og ta av topp sjekke om blokk eller top er skjev.. lekker olje mellom topp og blokk. har tatt av kjøpt en brukt glassblåst topp som skulle være rett men enten var den ikke det eller så er blokka skjeiv.. Bilen er i daglig bruk nå om sommeren og den bruker 1 liter olje pr. 500km. Det har den gjort siste 3000KM. Bilen går sykt godt!! Mye nytt på bilen siste 6 måner. bla. felger, dekk, og alt i topp uten om vetilene. Ny vannpumpe,viskosekobling,supersport 40/40 fjærer(ikke påsatt).+++ Pakninger i turbo er slitt så bilen røker når den er mellomvarm.. men ikke når den er kald eller normal varm ny turbo koster ca 3500 i norge.. Jeg holder på å ta det lillerust som jeg har funnet på bilen.. det er nederst på venste hjulbue.. in 1x1 cm lakkrust under ene baklykta.. eller ser den strålende ut.. TA KUN KONTAKT OM DU VIRKELIG ER INTERRESERT I KJØP!! Pris med nye felger : 90 000,- Pris med Acev 7x15 felger med 2 slitte dekk: 85 000,- LINK TIL GAMMEL ANNONSE.. fungere ikke for øyeblikket... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0 det er ikke mls pakning på motor.. Det skal ikke brukes heller når man har veiset pianotråd i blokka! Har orginale baklykter!!! som på gamleannonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 .. linken du kommer med i tråden din, er på en bil til 230 000kr da men o_O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Er klar over at også biler blir eldre med åra, men for all del, det er ikke sååå lenge siden du la ut gamleannonsen.. Blei i tilfelle fort gammel den bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 hehe.. link fikset..! skimset med klipp å lim her... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0 prisantydning 95 000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 De 2 Bildene jeg har lagt ut Ble tatt denne uken hvis noen lure på hvor gamle dem er..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, da var alt fikset vett! ^^,) Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 1l olje per 500km er ganske sykt forbruk. Har du funnet ut hvor denne oljen tar veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 1l olje per 500km er ganske sykt forbruk.Har du funnet ut hvor denne oljen tar veien? Den ta veien rett i veien.. hehe.. lekker ut mellom topp og blokk der det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 har du noen bilder rett bakfra? syntes de baklyktene virka kledelig faktisk, hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 har du noen bilder rett bakfra? syntes de baklyktene virka kledelig faktisk, hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Den har stiget litt i pris igjen nå ser jeg etter jeg solgte den.. Dessverre er det fortsatt de samme feilene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Den har stiget litt i pris igjen nå ser jeg etter jeg solgte den..Dessverre er det fortsatt de samme feilene også. Og de feilene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Oljelekkasjen og tannstanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg