Gå til innhold

89 mod. 325 i turbo M-tech 2 vurderes solgt.


furis81
 Share

Anbefalte innlegg

De feilene som er nevnt i annonsen er at

-den drukner litt i bensin pga datasprutet,

-lekker olje ved tannstangen

-lekker olje mellom blokk og motor

-i følge gamle annonsen, var det noen problemer med turbo og blårøyk i eksosen når motoren var "mellomvarm", men som sikkert er fikset no siden bilen har ny turbo..

Pen bil estetisk hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er meget fin den, ikke alt for mye rust heller. (Som er synlig ihvertfall)

Det er ny turbo i den siden den gamle annonnsa, bilen har blitt solgt mange ganger siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for å være helt Ærlig so ville jeg ha byttet motor..

Sette nedi en 2.7 er jo ganske greit siden alt d andre ligger klart..

+ Er jo att bilen kan kjøres hvor som helst for å gjøre dette..

Toppen er nyoverhaldt.. så d er igrunnen barren ej 2.7 blokk som er nødvendig..

bilen kan få kjøpes billiger uten motoren, eventuelt uten toppen om noen har motor og synest dette er dyrt..!

Toppen er en 885 topp!

Kostet meg 7-8000 i deler for ny brukt topp glassblåst og fin... ny kam veniltettninger løftere og løfterstag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi meg en pris ferdig på pkk!

hvordan kan den drikne i bensin grunnet dataspurt, går ut ifra oring/pianotrån ikke er sveist? 8)

oring/pianotråd er sveiset!!

Mulig den må ha tykkere pakning siden det siver ut olje.. ??

den blander ikke noe i vann eller omvent..!

jeg regner med den drukner i bensin fordi mf2(mappable injection) tillegg sprut med 2 dyser er feil justert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
De feilene som er nevnt i annonsen er at

-den drukner litt i bensin pga datasprutet,

-lekker olje ved tannstangen

-lekker olje mellom blokk og motor

-i følge gamle annonsen, var det noen problemer med turbo og blårøyk i eksosen når motoren var "mellomvarm", men som sikkert er fikset no siden bilen har ny turbo..

Pen bil estetisk hvertfall.. :)

Det var jeg som kjøpte ny turbo til den da den gamle røyk noe vanvittig...

Det var ikke datasprut da jeg kjøpte den, og det var lagt inn 2 ekstra dyser. Hvis du koblet av den ene dysen gikk bilen normalt på lav turtall..

var samme oljelekkasjen da jeg kjøpte den, og ifølge BMW_BOY som jeg kjøpte den av her på forumet var det ingen oljelekkasjer foruten turboen som jeg byttet. Det var jo ikke riktig...

(dette må han bevisst ha visst om fordi det var VELDIG mye som selger her sier)

Ellers sa han til meg at dette var en original mtech2 bil som han hadde kjøpt av en eldre eier som kjøpte den ny (eller nesten ny, husker ikke helt) Da betviler jeg også sterkt at det er noen andre enn bmw_boy som har satt på stylingen og kan hvertfall derfor si at det kan være lurt å sjekke op i litt mer hvis noen skal kjøpe bil av bmw_boy hvertfall :wink:

Ellers så kan jeg skrive det jeg egentlig ville si her at selgeren som nå selger, virker hvertfall veldig ærlig og som sagt av blant annet maze her så er det en god og pen e30 med lite rust. Veldig fast og fin i fisken :)

Eneste jeg synes er litt rart er at prisen fortsatt er ganske lik som da den skulle være en original mtech2 og uten oljelekkasjer :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville barre tilføye att d ikke er datasprut på bilen.. men extrasprut MF2 som da du hadde den... jeg har ikke prøvd og koble av noen dyser...

Grunnen til prisen er att der er mye nytt..

Jeg må ikke på noen som helst måte selge..

men vist noen vil ha den for 95 000,- d den har kostet mej uten om arbeidet.. så vurdere jeg og selge..

Eneste grunnen til att jeg vil selge er att jeg skal satse på en bqane bil og vil derfor ikke øydelegge en så fin bil som dette..

jeg vil da lette bilen tune ut mere hk og skjære hull for luft i alle himmelretninger.

Så har noen en annen rustfri e30 2 dørs i ok stad.. så kom gjerne med bytte forslag..

men jeg skal ikke ha noe vrak.. bør være pen i karroseriet og lite rust.. men lakken og inntreøret spille ingen rolle hvor herjet d er..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, altsa en grom bil, men! 83.000 uten motor for en orig 325 som ikke er m-tech tror jeg neppe du faar. bilen er ettersom jeg farstar ikke 100% rustfri heller?

Jeg vil selge den med motor!

Hva jeg får eller ikke for jo hver enkelt bestemme ikke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, altsa en grom bil, men! 83.000 uten motor for en orig 325 som ikke er m-tech tror jeg neppe du faar. bilen er ettersom jeg farstar ikke 100% rustfri heller?

100% rustfri er den vel kanskje ikke... Men MEGET bra for rust vil jeg hvertfall si den er...

Veldig bra e30 og det er garantert ikke mange igjen i samme stand som dette karosseriet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, altsa en grom bil, men! 83.000 uten motor for en orig 325 som ikke er m-tech tror jeg neppe du faar. bilen er ettersom jeg farstar ikke 100% rustfri heller?

100% rustfri er den vel kanskje ikke... Men MEGET bra for rust vil jeg hvertfall si den er...

Veldig bra e30 og det er garantert ikke mange igjen i samme stand som dette karosseriet her.

Er det du som har bygget motoren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...