SPectroN Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Lekkert, ser skikkeli mystisk ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Kjempeflott, gammel femmer! Den har alle de riktige ingrediensene for at bilen skal kunne slå seg på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 hehe.. var akkurat den stilen jeg var ute etter. Mørk, litt mystisk å ikke minst at skulle se grom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Da har jeg vært på shoot med Anders Vinje her i Levanger og jeg er veldig fornøyd med bildene.. Hva synes dere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 LIker bilen din utrolig godt Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 pen bil! mangler bare en liten ekstra front leppe for og få den litt lavere nedentil rieger infinity? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 sry.. jeg glemte bildene..nå har de kommet opp over:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 har vurdert en sånn leppe lenge, men da må jeg iallefall ha en jeg lett kan sette på og ta av.. hvis ikke blir den ikke kjørbar på vintern. Det jeg kunne tenkt meg er alpina front, men det koster så syykt mye penger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Rieger lippa er bare noen skruer, så den er lett å ta av. Tenker eg tar av min når snøen kommer. Utrolig stilig bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå