Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, skal på teknisk kontroll med cab'n imorra i forbindelse med en mangellapp som fulgte med bilen da jeg kjøpte den.

lurte på om hvis de finner mangler\feil mister jeg skiltene med en gang eller får jeg f.eks ny time hvor ting må være fikset innen?

og må den da vises igjen på biltilsynet eller holder det med verksted da?

Skrevet

Kommer an på alvorlighetsgraden av de andre tingene de evt avdekker. Har du derimot ikke fikset det som er på mangellappen, er det stor fare for at bilen får kjøreforbud og blir avskiltet, hvis de er i det humøret.

Skrevet

regner med at den må vises hos BT igjen om det påvises flere feil, men kan vær de tar skiltene om de mener at den ikke har noe på veien og gjøre, er jo bare og fikse det også vise den så får du igjen skiltene, men er ikke helt sikker på dette

Skrevet
Kommer an på alvorlighetsgraden av de andre tingene de evt avdekker. Har du derimot ikke fikset det som er på mangellappen, er det stor fare for at bilen får kjøreforbud og blir avskiltet, hvis de er i det humøret.

har fikset alt som sto i mangellappen, men de finner sikkert noe mer om de sjekker hele bilen, er ikke avhengig av bilen så er ikke stress om den blir avskiltet, men alikevell, mye enklere med skilt :P

får se åssen det går :P

Skrevet

ferdig med kontroll nå, fikk 6feil

sviktende pedal brems + manglende gummi på bremspedal

dårlig håndbrekk

traversforinger dårlige

for høyt hc i eksos mest sannsynlig falskluf

løst batteri og løse ledninger motorrom.

ikke så verst egentlig

fikk 1mnd frist til å fikse det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...