///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 ikke værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Så koselig ut med lange kvelder på verkstede ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Er faktisk ganske greit Greie folk saa morro aa vere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Yes fint der. klar i morgen Narum ? da blir det vasking og knikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 faen gidder dere ta kjelken min og i samme slengen ? hehe jeg må på jobb i forskjell til dere svine influensa smitta små tatere... hehe må få tat bilde av åssen det ser ut nå med mi kjerre på plass og byggprosjektet til gisse og inthe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Fy fadar gnikking blei det. E46'n min etter polering Kim sin E36 etter polering Ogsaa da en kompis som var innom fekk en rask shine paa den ene halvdelen av panseret ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ble Pita det, i morgen skal e gå løs på skodaen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 det har du allerede gjort... hehe er greit å ha brukisen på stell:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 men levere bare bil imorra 06.55 imorra da, så har dere den klar shina og polert til 15.00 når jeg slutter på JOBB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 haha. jeg spurte de om det samme men de gadd ikke mens jeg var på jobb det fikk jeg gjøre selv.. det er faen med takka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 haha, er jo masse jobb aa polere bilen da ikke saa rart vi sa vi ikke gadd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 haha, er jo masse jobb aa polere bilen da ikke saa rart vi sa vi ikke gadd Hehe , og nå har det regna som faen og bilen ser ut som et takras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 HuHU helt ok med garage lixom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 hehe ja ikke sant.. hmm fredag i morra.. må kanskje motivere meg til å gjøre noe fornuftig med tralla.. og få tatt noen nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 hehe ja ikke sant.. hmm fredag i morra.. må kanskje motivere meg til å gjøre noe fornuftig med tralla.. og få tatt noen nye bilder:) ja, er det ikke vår tur nå ikke alle som har svineinfluensa,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå