Gå til innhold

Nytt Verksted, ny Arbeidslyst

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, må bare komme med kommentaren "...og så liker jeg å være litt bad boy i blant..."

DD: Stemmer for at du får ferdig bilen t Gatebil i Kristiansand så jeg kan sitte på :wink:

Hehe ja det hadde vært no :D tror det må litt testing osv før gatebil mye som må gå igjennom, her om dagen under tauing datt indre ledd på styresnekka av :lol::lol: sier litt haha ALT må gå over med stålkontroll før den kan sladdes med hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at du tenkte slik :wink: Slik jeg har forstått det har du jo en fin asfaltplass utenfor verkstedet som du kan teste bilen på. Men er jo fremdeles leeenge igjen til Gatebil. Over to uker faktisk

Tenker du paa den asfalt plassen som er plassert midt i mellom der det bor folk :P ? sist kom noen a naboene ganske kjapt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at du tenkte slik :wink: Slik jeg har forstått det har du jo en fin asfaltplass utenfor verkstedet som du kan teste bilen på. Men er jo fremdeles leeenge igjen til Gatebil. Over to uker faktisk

Tenker du paa den asfalt plassen som er plassert midt i mellom der det bor folk :P ? sist kom noen a naboene ganske kjapt :P

Hehe ja han kom med tlf i hånda klar te å ringe Politiet, men han var jo enig at det var privat eiendom te slutt da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...