Christer Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe faen narum har masse bilder.. har han gått i koma elns ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Flott verksted det der . kunne godt tenkt meg eit slik !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 lloyd hva trur du om sort sente på hjula mine.. er fort gjort å gjøre.. dette ble gjort fort å galt i paint org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe faen narum har masse bilder.. har han gått i koma elns ? Neida ikke helt koma Christer sitt glis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Haha, må bare komme med kommentaren "...og så liker jeg å være litt bad boy i blant..." DD: Stemmer for at du får ferdig bilen t Gatebil i Kristiansand så jeg kan sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Haha, må bare komme med kommentaren "...og så liker jeg å være litt bad boy i blant..."DD: Stemmer for at du får ferdig bilen t Gatebil i Kristiansand så jeg kan sitte på Hehe ja det hadde vært no tror det må litt testing osv før gatebil mye som må gå igjennom, her om dagen under tauing datt indre ledd på styresnekka av sier litt haha ALT må gå over med stålkontroll før den kan sladdes med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Trodde ikke at du tenkte slik Slik jeg har forstått det har du jo en fin asfaltplass utenfor verkstedet som du kan teste bilen på. Men er jo fremdeles leeenge igjen til Gatebil. Over to uker faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Trodde ikke at du tenkte slik Slik jeg har forstått det har du jo en fin asfaltplass utenfor verkstedet som du kan teste bilen på. Men er jo fremdeles leeenge igjen til Gatebil. Over to uker faktisk Tenker du paa den asfalt plassen som er plassert midt i mellom der det bor folk ? sist kom noen a naboene ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Trodde ikke at du tenkte slik Slik jeg har forstått det har du jo en fin asfaltplass utenfor verkstedet som du kan teste bilen på. Men er jo fremdeles leeenge igjen til Gatebil. Over to uker faktisk Tenker du paa den asfalt plassen som er plassert midt i mellom der det bor folk ? sist kom noen a naboene ganske kjapt Hehe ja han kom med tlf i hånda klar te å ringe Politiet, men han var jo enig at det var privat eiendom te slutt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 haahha den sølv bilen bør IKKE ha sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Lunde. Christer aa glise Inthe aa Dirty sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 faen for ei fide. ta et bilde av gisse gruva og da. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 faen for ei fide. ta et bilde av gisse gruva og da. hihi bilen din har jo vært i HI lenge nå gisse, er ikke mye å ta bilde av en bil i Hi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 du e vel faenme frekk. ikke snakke sån om grise bingen min ellers skal jeg denge deg i bingen, med ei rør tang i hånda. hihi, legg ut no bilder narum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 du e vel faenme frekk. ikke snakke sån om grise bingen min ellers skal jeg denge deg i bingen, med ei rør tang i hånda. hihi, legg ut no bilder narum haha, narum har vel tatt bilder av det meste der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå