Narum Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Gisse sitt gliiiiis flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 han har ikke kjøpt den av øystein, som igjen kjøpte dne av halvard? den det stod en 2.8 oppi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 nei kjøpte den av en sliten egersunder, men er en 320 som skal få 2.8 liter me 2,5 insugg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 aha hehe... men da blir det grillings i morra? tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakulta Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Eneste som er skrevet er 14.30, saa rundt der og utover burde vel bli ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 hahaha ler meg skak. hvem gidder og dra vogna mi hjem uten skilt ingenting:P ler meg skakk av det, det værste er at jeg leier den plassen an står på. men moro når folk vil ha det litt moro. skal være gla jeg hadde kjørt i meg en 4 jeger og 2 pils. så jeg ikke var fult så trøtt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 på tide å ta hinte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 trenger ikke skilt på vogna for at jeg skal kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 NY arbeidslyst er riktig. nå har vi fått inn 2stk 3litere i "hus", men pga vi har fått oss dyr i hus (narum) som vi må prate med og ta oss av hele tida går all tid med til det og lite til bilene. flott at dyret er så ryddig og hjelpsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 voff voff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 nice. narum e den nye maskoten da sammen med katta til kim, inthe skal vi spleise på no gass til sveise aperatet. snart på tie og starte og sveise litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Kuttet ett hull i veggen og bygde meg en liten "arbeidsbu" med en grei benk og noen skap.. samt malte gulvet grått med betongmaling her en dag.. Slik ser det ut når jeg må rydde opp etter di andre som er med å leier.. hehe Her er gisse til å ødelegger arbeidsbelysningen.. hjemmelaget stilas:P Her er narum til å henger opp nytt arbeidslys pga gisse ødela den gamle.. hehe.. hjemmelaget solid stilas:) Her har jeg begynt på prosjektsbilen med å hive ned forstillingen for å sette i powerflex, samt syrebade og galvanisere traversen Traversen i bakstilligen la jeg på grillen (fornuftig å ikke bare spise på den) for å brenne ut foringene.. Di fleste delene ble lagt på grillen og fjernet foringene, så nå er dem klare for syrebad og galvanisering.. ikke noe jeg driver med selv Her er delebilen, en engelsk 3 liter m3 med 98 000 miles på telleren M3 bremsene med koni coilovers med justeringer All rust ble fjernet fra diffen, grunnet og galvanisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ser ut som et fint sted å være:D er fint da det er flere me samme intresse, da tenker je på bmw seff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 er bare bmw prosjektsbiler eneste unntaket er arbeidsbilene våre, jeg har en sprek vw transporter, dirtydicky har en hevet skoda pickup med gromme hjul og gisse har en sliten hvit volvo 740 (nav arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 samme som jeg gjorde med min travers det, bare jeg hadde jo bensin og fyrte oppi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå