Gå til innhold

Nytt Verksted, ny Arbeidslyst

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha ler meg skak. hvem gidder og dra vogna mi hjem uten skilt ingenting:P ler meg skakk av det, det værste er at jeg leier den plassen an står på. men moro når folk vil ha det litt moro. skal være gla jeg hadde kjørt i meg en 4 jeger og 2 pils. så jeg ikke var fult så trøtt,:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY arbeidslyst er riktig. nå har vi fått inn 2stk 3litere i "hus", men pga vi har fått oss dyr i hus (narum) som vi må prate med og ta oss av hele tida går all tid med til det og lite til bilene. flott at dyret er så ryddig og hjelpsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ett hull i veggen og bygde meg en liten "arbeidsbu" med en grei benk og noen skap.. samt malte gulvet grått med betongmaling her en dag..

dsc01121uye.jpg

Slik ser det ut når jeg må rydde opp etter di andre som er med å leier.. hehe

dsc01104k.jpg

Her er gisse til å ødelegger arbeidsbelysningen.. hjemmelaget stilas:P

dsc01093txf.jpg

Her er narum til å henger opp nytt arbeidslys pga gisse ødela den gamle.. hehe.. hjemmelaget solid stilas:)

dsc01113j.jpg

Her har jeg begynt på prosjektsbilen med å hive ned forstillingen for å sette i powerflex, samt syrebade og galvanisere traversen

dsc01133h.jpg

Traversen i bakstilligen la jeg på grillen (fornuftig å ikke bare spise på den) for å brenne ut foringene..

dsc01129y.jpg

Di fleste delene ble lagt på grillen og fjernet foringene, så nå er dem klare for syrebad og galvanisering.. ikke noe jeg driver med selv

dsc01135xoq.jpg

Her er delebilen, en engelsk 3 liter m3 med 98 000 miles på telleren

dsc01108x.jpg

M3 bremsene med koni coilovers med justeringer

dsc01131n.jpg

All rust ble fjernet fra diffen, grunnet og galvanisert

dsc01134b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...