iNthe Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 deg jeg fikk idèen fra ble litt tennveske, litt diesel og litt whitesprit oppi..
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 funket greit det vel... bedre enn å stå å presse og slå som en annen idiot hehe...
gisse Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 er bare bmw prosjektsbiler eneste unntaket er arbeidsbilene våre, jeg har en sprek vw transporter, dirtydicky har en hevet skoda pickup med gromme hjul og gisse har en sliten hvit volvo 740 (nav arbeidsbil) hehe, nav som duger:P lol bra med noen arbeids biler. men har da 2 til ikke glemme carola og sonata:P hihi, (vrak bilene mine:P) bra me no bilder inthe, ps. hihi prøv du og stå på ei olje tøne uten lågg, og på glass rute og så på gardin trapp og sett i et rør, når alc starter og tre i kraft, hihi, bra jobba av maskot narum, godt og se han i aksjon,
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 huff.. jeg kjenner jeg hater dere litt.. jeg vil og ha garasje..
gisse Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 hehe ja e knall greit, men e så mye folk innom så er håpløst for og få gjort noe ant en og jabbe, blir heler lange nav netter på meg, da sover alle og gjør seg klar til og gå på jobb,
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 jævlig mesunlig på dette her..muligt jeg svinger innom om jeg ser det, muligens ned til mandal på minne konsert om en liten stund
gisse Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 jo hvorfor ikke hadde vært kos det, bare og komme,
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 muligens overnatte der regner med det blir inntak av alkohol å så står vell gamle go carten min der?
gisse Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 jo an har egen kjøre port og greier den g carten. men overnatting i mandal hørtes jo ikke dumt ut, får gire opp de andre til og ta seg en dram eller 10, så blir det nok livat,
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 hadde vert gøy det. mandal er ikke store bygda vell ? så dere kjenner sikkert til roy imre og andre kiten hansen, de prøver å få til minne konsert der nede nå i narmeste fremtid.. skal ned på besøk en uansett
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 ja jeg tror det er det som er planen .auc blir det vell
Christer Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 fått vaska kjerra etter helgas ræsing.. takk til narum for bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå