///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 justerbart? eller? narum! påtide å vise bildene du tok av verkstedsgrillfesten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 jau.. er coilovers.. men er bare billigvare, så skulle gjerne senket mer men det er ikke stift nok til å bli kjørbart hvis jeg senker mer.. gamle koni coiloverne var det bare å legge i bakken og bilen ga seg ikke en ting, da kunne man kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 skal bestille meg det nå jeg også greit å kunne justere litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 jo fint det.. så lenge man skur nedover og ikke opp.. det er bare feigt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 ja Narum,på tide med bilder.. må jo få ut noen bilder av viperen siden den ikke varte så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 hehe... har jo senket 70/40 nå, og vil lenger ned hehe... men greit å hive den opp hvis jeg skal ut på hytta hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 masse senk er gull.. hehe skal jeg på slike offroad turer så blir det en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 det jeg også pleier å gjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 ta alle bildan samla heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 snikreklame for GS her ser jeg:P selv om ingen handler der for det er svindyrt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 ble bra bilder det. inthe felger er iallefall billig på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 ble knall bilder, tipper du bare lar bilen stå der an står nå så du kan ut og vaskan vær dag. hehe. når bestiler du deg no nye dempere da lønn.,?`hadda vært moro og se den bilen din noe lavere en det an e i dag. an e jo høy som ein skyskrapar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 ja må lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 fikk tatt no bilder av bilene på en trist regnfull høst natt min prosjekt Lønn har vinterlagret sin e36 inthe venter på arbeids lyst mulig det skjer no nå som han fikk tak i alt han trenger til 3,2 liter dirty sin donor bil ikke lenge til så blir det vel go gang fiskestang på den plassen der, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå