Gå til innhold

e21 M3

andreas87
 Share

Anbefalte innlegg

Mindre pen.

Vel, smaken er jo forskjellig. Selv har jeg vanskelig å se hvordan noen kan synes den er "mindre pen" og når den i tillegg veier kun 580 kg (100kg mindre en datidens Lotus Elan), så er det en kjempebil i mine øyne.

Det var "M3`en" jeg mente var mindre pen. Hadde ikke lest hele tråden.

s800 var pen den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så strøken ut :)

En av mine onkler hadde en slik da jeg var liten pudding, derfor er jeg glad i gamle Corolla :)

Den er veldig bra. Akkurat passert 130k. Null rust på den (og disse bilene liker å ruste). Har alltid likt KE30-modellen selv, vet ikke helt hvorfor. Men har vært bilinteressert siden jeg var bitteliten selv, så tror kanskje jeg husker den fra da det fortsatt fantes en del av dem på veiene. Den er jo bakhjulstrekk også (uten at man får noe spesielt utbytte for det, egentlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en svart coupe her oppe, har stått i minst 10 år, idioten som eier den skal selge en dag, men så ombestemmer han seg hver gang noen har kikka på den :(

Coupeene er sjelden vare på norske veier også.

Var enklere sagt en gjort å finne bilde av coupe, men fant ett til slutt :)

8tdee5dy1u9ekzjraxip.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var "M3`en" jeg mente var mindre pen. Hadde ikke lest hele tråden.

s800 var pen den :)

Beklager, det var visst bare jeg som hadde glemt hva tråden egentlig handlet om.

;)

Den er jo bakhjulstrekk også (uten at man får noe spesielt utbytte for det, egentlig).

Slik er det vel egentlig med de fleste eldre folkebiler; Nesten samtlige har bakhjulstrekk, og nesten samtlige har lite utbytte av det. Et av de verste eksemplene på dette er Morris Marina fra samme ekope som din, selv om det kan diskuteres hvor mye "trekk" den hadde i det hele tatt.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...