Weltzin Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Vurdere nå salg av bilen min. kjørt cirka 138000 prisantydning 185000 Innbytte i billigere bil vurderes, kom med forslag. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18291670 mange bilder her med litt forskjellige hjulsett. Dei som eg har nå er 17" m-tech og 16" AC vinterhjul http://gallery.microbox.org/v/Weltzin/Diverse/BMWenmednyehjul/?g2_page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 ingen? Innbytte i bil inntil cirka 100.000 vurderes. e39 523 eller liknande vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 like greit at ingen er interressert får jeg beholde godbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Har eigd denne siden april 2007. I denne perioden er det på verksted skiftet: Kammakselsensor, vannpumpe, veivhusventil, bremsklosser foran, i tillegg til filtre og olje ved service. Er skiftet til mørke blinklys fremme, originale følger med (men med knekt feste) Karbonlook emblemer foran og bak, samt felger. Noe steinsprang, litt slitasje på sidepute på førersete, liten rustboble på høyre forskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Er det noe galt med annonsen? eller prisen? Nå har denne snart lagt på finn i 30 dager og har hatt to (2) som ville bytte, en som ble litt for dyr, og en som ikke var aktuell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Er det noe galt med annonsen? eller prisen?Nå har denne snart lagt på finn i 30 dager og har hatt to (2) som ville bytte, en som ble litt for dyr, og en som ikke var aktuell.. Synst prisen din var litt stiv. Du kan nå prøve deg på 169 eller 159 om du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Da beholder jeg den heller.. Vi får se til neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg