andreee Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Da ligger det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Da er dette solgt om vedkomende svarer på pm innen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 viss ikke send meg pm med kontonr. så tar jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Sender deg konto nr nå , jeg har ikke fått noe svar . mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Fy HVOR seint det går med folk her ! Da utsettes salget enda en uke pga utreise. Om du kan hente i skien så tar jeg det med der om jeg husker det da kan FØRstemann ringe meg på 91648820.. 500 kr.. andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Solgt. Fattern hadde sendt d vist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå