Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg vise starten på mitt prosjekt da, men vil ikke røpe for mye før ferdig prosjekt hehe... :D

den var ikke det man kaller en strøken bil når den ble kjøpt, men prisen ble jo riktig i henhold til stand.

Kan røpe lit da,

men for de som bare skal ha det orginalt vil nok ikke lese mer :)

fangere skal bygges, skjørt modifisering, breie dekk, julbue/skjerm-fiks...etc

Det er utrolig mye fint å se på bimmers, men kan noen hjelpe lit med farge-valg, aldri lett det der. men lurte på 2-tonet lakk, men passer vel egentlig E46'en best, mørk lilla var jeg innpå, men det er så mange fine mørkeblå så det blir liksom for likt, altså trenger lit hjelp her...

Og er det noen som vet hva som står best i stil av senking til 18' felger:?: :?:

hbiicnjum2fql8a8qz0z.jpg

[url=http://images.bimmers.no/file

nq4cjygvbxi6rbng6jwc.jpg

a57wj1zwofcwyejsmasc.jpg

Skrevet

Ja har faktisk vert lit på tanken med orange.

nabon sa camelonlakk, men det stjeler for mye oppmerksomhet av det enn gjør med karosseriet, mener nå jeg..

ikke lett....

Skrevet

Liker lyktene jeg, med xenon!

Har tatt vekk listverk på sidene, har glatte ut sidene, (den øverste profilen blir) her fjernet blink i skjerm, er blink i M3 speilene! snudd festene til front fangeren og skal bygge egen fanger. Sideskjørt skal på og breddes ut bak, som igjen skal gå i ett med bakre hjulbue, når det er klart.

Glatter ut panser og bakluke for amblemer.

Skrevet
  bimmer-fan skrev:
  lloydsb skrev:

kast de lyktene dine te helvette:P kan ikke sette noe sånt ræl på

De lykta du har på, er ikke de rimli like da, bare de er 2-delt :?::?:

hehe,nei! må ta en nærmere titt.. ikke de små ringene osv.. ligner på civic med AE

hvor på sørlandet bo du?

Skrevet

Hvis du skal bygge motor med power så har jeg ville valgt en anonym farge ;) Mye pene originale bmw farger også :)

Skrevet
  bmwkizn skrev:
Hvis du skal bygge motor med power så har jeg ville valgt en anonym farge ;) Mye pene originale bmw farger også :)

Det er helt sant, har sett igjenom alle sidene bilde-galeri saken, så ser ut for det kan helle til en orginal blå tonet-farge, men får se til den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...