///MFosse Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Dette er eg ikke sikker på, ettersom det fortsatt står på bil, og det var forrige eier som satte det på ! Men er det noen lettvint måte for meg å finne ut av dette ?? Så kan eg sjekk imårra Mvh - MFosse
///MFosse Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Pris på hele bilen da?? Startpris på budrunden: 10 000kr
///MFosse Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Er bilen rammeskjeiv etter krasjen? Dette tviler eg sterkt på, ettersom du kan se på bilde: Så er det helt framme, hvor skjermen er bøy, så der det som skjermen festet i, også bøyd littegrann (ca 2-3 cm) ned.. eg er ingen mekaniker eller bilekspert, så skal ikke uttale meg om noenting, men kompisen min sa at alt så bra ut. Mvh - MFosse
byssing Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hvor mye skal du ha for bakrutesenker baklykter effektanlegg? Svar helst på pm.
///MFosse Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 byssing : PM SENDT ! kribje : PM SENDT !
///MFosse Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Kikk litt lenger opp i tråden SpiderPig, så finner du nok svar !
AlXz Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Så ikke så veldig ille ut det der med tanke på oppbygging vel..? Er det ikke mer lønnsomt å fikse den igjen før evt salg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå