StaLe30 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Bare noen bilder egentlig Fått meg noen. 8 og 9 x 18" BBS RC Deilig å få de på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 tøff e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 nydelig bil og nydelige felger, men synest disse ble et hakk for store. synes bilen din kledde 17" bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Arild G.: Ja er enig at 17" så bra ut, og ser egentlig best ut på e30 (hvertfall når man har mtech2 f.eks) Men Synes ikke det ble for dumt dette heller Så har splitta 17"erne for å gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Utrolig stilig som alltid! Hvordan går det med godkjenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Disse felgene er etter min mening de peneste du har hatt på bilen din noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Satt som fot i hose dette Ståle. Flott bil som fortjener felger som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 har du hatt el vurdert vingen i mtech 2? el kjører du mer "cleant" uten?? Sagt d før å sier det igjen, landets peneste E30, med alle riktige mod`sa.. herligt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 takktakkktakkkerr :D Lars89: Time til uka på biltilsynet:) takk oddis:D BMW_Jørg1: Nei ikke vurdert den, liker den ikke i det heletatt, kan man NESTEN si. jeg synes den er fin og tøff, men vil ikke ha den på min bil :) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Ble veldig bra det der!! ..meeeen de sitter ikke like rått som Cromodora eller Hartge hjulene imo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ska bare ordne noe på Cromodora'ne:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Nicy! Det blir spennende å se Jeg synes de var utrolig fete med hvitt senter og jeg da, men blir sikkert tøffe nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Syntes nå disse ble best jeg da. Du kan stoppe å bytte felger nå. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Lekre felger som passer bra til bilen. Men jeg skal innrømme at jeg synes det var penere med Hartgehjulene. Men forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Flott bil med perfekt stuk =g de felgene satt som en 7,62x51mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå