///M Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Da har jeg kjøpt meg en org ///M bil, legger foreløpig de bildene, kommer snart med mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer med flott bil,eineste eg ville ha gjort er å få den nyere typen chrome grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Så det var du som kjøpte bilen til Vidar. Gratulerer med fin M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer med pen M3 Men den blir penere med originale baklys og kanskje bilen skulle vært en smule lavere bak. Men det kan være bildene som lurer meg litt akkurat der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 grattis med M3 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Grattis med rå bil =) Absolutt en flott M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Så det var du som kjøpte bilen til Vidar.Gratulerer med fin M3! yes det er meg vettu, kjenner du han? ganske grei og hyggelig kar Synes bilen er pen som den er, skal gjøre litt smått med den, skal først begynne med å skaffe meg bra dekk, de som er på nå er helt råe, men suger på regnvær, var litt skummelt å kjøre fra bergen oslo med gateslicks, fare for mye vannplaning, men på tørr føre er dem overlegne. Det er gateslicks dekk, noen som vil bytte med meg eller har noen til salgs så er det bare å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer! Nylig kjøpt meg E36 M3 selv og FOR EN BIL! (du blir nok ikke skuffet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer! Nylig kjøpt meg E36 M3 selv og FOR EN BIL! (du blir nok ikke skuffet ) nei, man kan ikke bli skuffet over den nei, kjørte strekning bergen-oslo, det var veldig vanskelig å holde fartsgrensa, gjorde mitt beste, selvom jeg ga på noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Da har vi begynt med å gjøre ting med bilen, hadde oljeskift med filter på bilen idag, på mandag skal jeg gjøre mye med den, det blir tennplugger,pollenfilter,bensinfilter,girkasse olje,diff olje,servoolje,kjølevæske,bremsevæske,smøre dør hengslene, dem er litt tørre, sjekka viftereimen den så ganske bra ut så den lar vi være, skal gå over bilen og sjekke etter feil osv, er en ulyd som må finnes og fikses. Kjøpe nye M matter også, hvor får man det fra billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 kan noen hjelpe med meg dekkvalg via interdekk.no, hva skal jeg kjøpe til bilen min, må være bra dekk med bra grep ved aktiv kjøring og bra på regnvær. tenker på 225foran og 245 bak til 17tommerne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer med RÅ M3, vurderte denne selv og var å prøvde den for noen uker tilbake, du har fått deg en meeget velholdt7påkostet bil som har blitt tatt godt vare på av en veldig grei (forrige)eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 M-Matter får du kjøpt på GS for en 4-500 spenn om ikkje eg tar helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 kan noen hjelpe med meg dekkvalg via interdekk.no, hva skal jeg kjøpe til bilen min, må være bra dekk med bra grep ved aktiv kjøring og bra på regnvær.tenker på 225foran og 245 bak til 17tommerne mine. skal du bare kjøpe dekk eller få de til å legge om? skal de legge om skal de ha 600kr for det.. så da ville jeg helle dratt 6km lenger nord, til quattroco, så blir det litt billigere med omlegg:)men jeg ville kjøpt toyo proxes dekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 kan noen hjelpe med meg dekkvalg via interdekk.no, hva skal jeg kjøpe til bilen min, må være bra dekk med bra grep ved aktiv kjøring og bra på regnvær.tenker på 225foran og 245 bak til 17tommerne mine. skal du bare kjøpe dekk eller få de til å legge om? skal de legge om skal de ha 600kr for det.. så da ville jeg helle dratt 6km lenger nord, til quattroco, så blir det litt billigere med omlegg:)men jeg ville kjøpt toyo proxes dekk;) skulle bestille dem via nettbutikken da, bor i oslo. men takk for dekktips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå