jonas Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Drive å skal invistere i nytt understell til min e36 M3 Compact. Dette er ein bil jeg omtrent bare skal bruke på bane, så hadde tenkt å kjøpe noe skikkeli. Er så mye til salgs at d et er umulig å vite ka man skal kjøpe. Hvordan er det og sette på coilover bak med fjøra rundt demperen? Er dempertårnet sterkt nok orginalt? Har ikke noe budsjett på dette, viktigeste er at det blir bra til formålet
hagenisse Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Dempertårnet bør forsterkes hvis du vil bygge om til coilover bak. Vanlige justerbare sett fra f.eks H&R, bilstein eller KW fungerer utmerket til lett banebruk samtidig som det er fullt kjørbart på vei. Neste steg er clubsport-utgaver av samme sett, og over der rene race-understell som øhlins, kw comp, nitron osv.. Sistenevnte koster, og er ikke noe man setter opp på slump. Alle alternativene fungerer, men hva du bør velge avhenger jo av hvor mye du vil bruke og hvor seriøs du er rundt banekjøringen.
jonas Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Lurer på om jeg skal gå for ditte KW settet her.. Noen som har erfatringer med det? Er det bare å kjøpe K-Sport camberjusterings kitt framme å bak (Tornlagrer) Gevindundervogn -INOX Line- (Variant 3) www15425 NOK 12.764,00 / NOK 15.955,001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå