Jay-O Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Her i området har det vært en del ulykke som resultat av drittunger som stjeler BMW`er av foreldre og søsken. Hvorfor BMW? Her er en liten bildeserie som jeg tok av en 13 åring som stjal mora sin BMW og la ut på en biljakt med politiet her i Stavanger. (Pressephoto, som jeg jobber med, står som fotograf, og av og til Lars, men det er en feil ) http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/arti ... ring%3BBMW http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=544013 Igår var det et nytt tilfelle, bokstavlig talt rett rundt svingen fra meg: http://www.aftenbladet.no/lokalt/solara ... ykke_.html Igjen, BMW Er det sånn at når mennesker setter seg i BMW`er så mister de helt fatningen? BMW stjeler du for å joy-ride og herje, mens Audi stjeler du for å stjele mer og Mercedes stjeler du når du allerede har stjålet masse og selger dop... Sånn jeg føler det er for tiden... Uff, blir litt oppgitt... Særlig når unge liv går tapt...
Andreas1 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg tok Forden til moren min på en heftig prøvetur og kjørte over evne i området der vi bodde når jeg var skolegutt, så det er vel ikke bare BMWer unge mister bakkekontakten bak rattet på. Jeg kjørte heldigvis skadefritt og parkerte bilen hel og fin i garasjen, men at dette stuntet var langt over evne og uansvarlig er på det rene. Da jeg, -som sagt i svært ung alder, gjorde dette hadde det ikke spilt noen rolle om det sto BMW eller Massey Ferguson på kjøretøyet. Jeg gjorde det rett og slett fordi spenningen og fristelsen ble for stor og nøklene var tilgjengelig for en spenningssøkende guttunge.
Jay-O Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Ja, jeg tyvlånte MB CLK`en til mutteren og - men hvorfor går det til helvete og verre når det er BMW? Det gikk jo som du sa, bra med Forden og liksom... Presser folk sine egne grenser og evner ekstra hardt med tyskere, eller bare virker det sånn? Er bare lei av folk som sier "Ja, der ser du, enda en BMW i grøfta..."
ehrnst Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 jeg hadde opplevelse med sierra stv, ikke akkurat en grombil
Trond.S Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg for min del er mer imponert over staheten til han karen som ikke ville gifte seg som det står om over den første artikklen din linka til Tipper det er en sånn ting man angrer på i ettertid. Hilsen Trond
Rabies Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hmm, jeg og to kompiser knabba en E30 320i av morra til han ene på fylla (Jada jada, fyllekjøring er ikke bra. Men har ikke gjort det på 5 år heller) når vi var 15-16... 180 ned flekkerøytunellen var ikke lite skummelt da. Heldigvis gikk alt bra, og bilen ble parkert like hel
wabby Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hmm, jeg og to kompiser knabba en E30 320i av morra til han ene på fylla (Jada jada, fyllekjøring er ikke bra. Men har ikke gjort det på 5 år heller) når vi var 15-16... 180 ned flekkerøytunellen var ikke lite skummelt da. Heldigvis gikk alt bra, og bilen ble parkert like hel Bare pass på at du ikke tar i veggen som han løken med Porche gjorde. Kan fort være litt glatt i den tunnellen.
stiva Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvis det hadde vært en Toyota f.eks. er det ikke sikkert at media hadde skrevet bilmerke i det hele tatt, men når det er en BMW da kommer merket i avisa.
mrmpower Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvis det hadde vært en Toyota f.eks. er det ikke sikkert at media hadde skrevet bilmerke i det hele tatt, men når det er en BMW da kommer merket i avisa. er ikke lenge til dem begynner å trykke logon til bmw i avisen nå tenker jeg ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå