Gå til innhold

1000 kr gies bort for den som forteller hva som er galt!!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Veivakselsensor, hadde samme problem på min 7 serie.

Bruk tusenlappen på ny veivakselsensor og husk at vi er her for å hjelpe hverandre, ikke tjene penger.

Skrevet

Frister man med kroner å ører, så får man mye svar. Men frister man ikke med kroner og ører, så får man færre svar, men sjansen for at svaret er korrekt er større. Jeg for min del, gidder ikke delta i denne kampen om pengene.

Skrevet
  a-dekk as skrev:
  PenguiN- skrev:
Veivakselsensor, hadde samme problem på min 7 serie.

Bruk tusenlappen på ny veivakselsensor og husk at vi er her for å hjelpe hverandre, ikke tjene penger.

Enig!

Veivakselsensor sa jeg også! Men tror dere virkelig at jeg sendte kontonummeret mitt bare fordi jeg sa jeg skulle det?

Hilsen Trond

Skrevet

Trond har ikke sendt noe konto nr nei :P

Jeg vil ha fikset dette problemet.

Jeg betaler heller 1000 kr til en som kan fortelle meg det, en 3000 på et veksted.

Om den som har "riktig" eller sier feilen ikke vil ha penger så er det okså greit :)

Jeg er svært takknemmelig uansett.

Skrevet

Trond.S , tviler på at noen trodde det. hehe Ble kun poengtert at man behøver ikke friste med penger for at man skal få hjelp her. : )

Skrevet

hadde det samme problemet på min 318 e36 etter jeg skiftet til sportsfilter. Hos meg var det luftemasse måleren som hadde tatt kvelden. kjøpte ny å alt funket fint

Skrevet

Heisann.

Start med og sjekke det billigste først. Dvs vakumlekasje (sprekk i slanger, falskluft) Tett luftfilter, gamle sotede plugger kansje? Bare gå over en og en ting og eliminer de feilene som folk har skrevet her :)

Bruk 1000 lappen på noe fornuftig du! 8)

Skrevet

Om du lurer på hvordan du sjekker etter falskluft så kan du bare dra og kjøpe en boks stargass som du sprayer med på innsugsbelg og slanger fra den. Ruser motoren seg opp er det lekasje

• 1 year later...
Skrevet

høres veldig ut som falskluft, hadde det vært veivsensor hadde ikke bilen din gått i det hele tatt, kamsensor hadde bilen fusket av og til 1500omdr-3000omdr. enten så er det sprekk i slangen fra veivhusvent. fra toppdeksel til innsug, sprekk i innsugsbelg, noen slanger på tomgangsreg som ikke sitter ordentlig eller har sprekker

Skrevet

Høres veldii kjent ut! Ble dritt lei sjæl når det skjedde noe sånt som det der på min bil!!!

Har prøvd alt, til slutt kjøpte jeg med start gass, sprayet litt over og inni motoren, og der den tiltrakk seg luft, var det en lekkasje på åndinga:) gi meg tilbake mld om det hjalp:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...