Honningdal Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Bilen er en 1987 Bmw e30 325i cab som ble importert fra tyskland i 1996..Jeg har hatt den ett år men så rett før sommeren ble den stjålet å krasjet.. Bilen var fult kjørbar når jeg fikk den tilbake, men nå er motor ute og solgt, så selges uten motor.. Deler som er på : Diff, 3.73utv 25% lamellsperre nyoverhalt Fint m-tech1 ratt M-tech girkule Diverse annlegg, 3 forsterkere spiller og noen høytalere Sorte DE fremlys M3 speil tight å fin girkasse, med shortshift å nye overføringe.. +++++ Ellers orginalt 325 understell med powerfleks foringe, det er servo på bilen, lyst sport skinn interiør som er slitt, cabriolet ble skjert hull i under tyveri.. Vil helst selge alt komplett å fort.. masse gode deler som er dyr på denne.. viss du lurer på noe bare spørr.. kunne tenkt me 15 000 for hele bilen med alt av deler på... Men åpen for bud..
bmwkizn Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Er intressert i hele bilen Kan du sende meg bilder på PM?
Honningdal Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Bilder å priser kommer i løpet av kvelden
Honningdal Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Intr i lykter, ratt, girkule... ! Skal prøve å selge hele bilen først
Honningdal Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Bilen er en 1987 Bmw e30 325i cab som ble importert fra tyskland i 1996..Jeg har hatt den ett år men så rett før sommeren ble den stjålet å krasjet..Bilen var fult kjørbar når jeg fikk den tilbake, men nå er motor ute og solgt, så selges uten motor.. Deler som er på : Diff, 3.73utv 25% lamellsperre nyoverhalt 5000,- Fint m-tech1 ratt 1000,- M-tech girkule 200,- Diverse annlegg, 3 forsterkere spiller og noen høytalere : bud Sorte DE fremlys 1500,- M3 speil 500,- tight å fin girkasse, med shortshift å nye overføringe.. 1500,- Apex fjører å dempere 1000,- ( bud ) +++++ Men prøver å selge hele bilen først... Ellers orginalt 325 understell med powerfleks foringe, det er servo på bilen, lyst sport skinn interiør som er slitt, cabriolet ble skjert hull i under tyveri.. Vil helst selge alt komplett å fort.. masse gode deler som er dyr på denne.. viss du lurer på noe bare spørr.. kunne tenkt me 15 000 for hele bilen med alt av deler på... Men åpen for bud..
Ajern Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 hvor mye skal du ha for felgene? åssen dim er dt? og er de fine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå