Bmw e39 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Jeg skal få opplakert bakluka på min e39 touring.. Så vurderer jeg å få den clean.. Altså tette igjen der bmw merket er å få det helt slett.. Noen som har sett dette på noen andre touring modeller før.. Tror dere det blir fint?????
Bmw e39 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Ingen som har noen meninger å komme med??? Er ikke nøye om det er negative eller positive meninger.. Vil bare ha noen andre bmw entusiasters meninger....
marius paulsen Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 er du flau over å kjøre bmw? jeg vil ikke ha fjærnet det iallefall..
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Hiv ut et bilde av rumpa så kan jo noen photoshoppe det for deg?
Bmw e39 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 er du flau over å kjøre bmw? jeg vil ikke ha fjærnet det iallefall.. Ja, jeg er flau over å kjøre det.. det er derfor dette er 3 bmwn jeg har kjøpt nå Nei, er jo artig å ha noe litt annerledes....
Bmw e39 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Noen som har lyst å photoshoppe litt? trenger ikke bruke så mye tid på det.. bare jeg får et lite bilde av hvordan det blir. Kan ta nytt bilde av nyvasket rumpe hvis det er for dårlig...
Bmw e39 Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Noen som har lyst å photoshoppe litt?trenger ikke bruke så mye tid på det.. bare jeg får et lite bilde av hvordan det blir. Kan ta nytt bilde av nyvasket rumpe hvis det er for dårlig... Forresten noen som vet hva det som står på bakluka betyr??? Lurer på om det kan være firmaet som har levert bilen eller noe sånt...
Fliid Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Det er en nydelig bil med et emblem som er meget omhyggelig plassert fra BMW sin side, Strategisk plassert, mener nå jeg. Absolutt penest med emblem.
Bmw e39 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Hmmm... synes den ble ganske fin uten å.. Men er nå kansje finest å ha det orginalt...
-2r Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Så ikke ut som en BMW uten merket. Fikk litt japsetanker uten å helt vite hvorfor...? Ble så anonym... Behold det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå