spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Kjøpt nye felger som skal brukes som vinterfelger. Begynte å vaske dem idag. Her er noen bilder av felgene før og etter vask. Ble veldig fornøyd med den første Før: Dette bildet ljuger en del. Var mer skitt mellom eikene enn det ser ut som Etter: Begynte på felg nummer 2, men den fikk jeg ikke like bra. Det sitter dønn fast Slik ser det ut. Bruker Meguiars felgrens, og den klarer det ikke. Prøvde med litt aceton og da gikk noe bort, men fortsatt noe som holder. Er det noen som vet om et bra produkt som kan ta dette uten å ta lakken? God helg til alle forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 sitrus spray tok alt mitt av, det som satt jevli, men bør poleres etterpå hvis man bruker det foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Bruker du svamp eller børste? Prøv med sitrusrens, kan se ut som det henger dritt i gammelt lim etter vekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Kjøpt nye felger som skal brukes som vinterfelger. Begynte å vaske dem idag. Her er noen bilder av felgene før og etter vask. Ble veldig fornøyd med den første Før: Dette bildet ljuger en del. Var mer skitt mellom eikene enn det ser ut som Etter: Begynte på felg nummer 2, men den fikk jeg ikke like bra. Det sitter dønn fast Slik ser det ut. Bruker Meguiars felgrens, og den klarer det ikke. Prøvde med litt aceton og da gikk noe bort, men fortsatt noe som holder. Er det noen som vet om et bra produkt som kan ta dette uten å ta lakken? God helg til alle forresten dra den inn i en vanske hall å bruk avfetning å svamp:) det funker ganske bra syns jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Lekre felger, jeg var på Remitek i Oslo 27.6. i regi av BMWCCN Øst og vi lærte en masse om polering bl.a. Jeg kjøpte en wheelcleaner fra Autorange der står det alkaline based, gentle for alloys. Virket veldig bra på mine felger. Det finnes jo mange muligheter på det området men hva som er best vet jeg ikke. Er kjempefornøyd med det jeg kjøpte på Remitek. Forresten blir det kanskje et treff til høsten for de i Oslo området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Parafin evt diesel vil nok gjøre susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Takk for mange raske og gode svar Jeg har brukt litt svamp og neglebørste Går ikke bort med neglene engang. Skal polere felgene når jeg er ferdig Er Meguiars NXT greit å bruke på felger? Sitrusrens, er det noe merke som er bedre enn annet? Hvor får man kjøpt det billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 prick bort! genialt produkt som er skånsom mot lakk osv. spray på å la virke 3-4min å svamp + spyling. garantert rein felg den er veldig effektiv mot asfalt osv (som pleier å sitte noe helt forjæ****) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Prickbort, Meguiars Wheel Brightner og clay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Prøv Rebuff Koster 450,- og prisen sier sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Skal prøve med sitrusrens snart, for det har vi i huset. Og hvis det ikke tar det, så blir det prickbort. Hvor får jeg kjøpt dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Prøvde med litt citrusrens (slik man brukes på ski) og det var null håp om å få bort dritten. Så da må jeg nok prøve avfettingsprodukt. Vil prøve prickbort, men vet fortsatt ikke hvor jeg lett får tak i dette for en ålreit penge i Oslo på en lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Det er snakk om 3M sitrusrens, eller så er som nevnt tidligere Meguiars wheel brightener meget bra (men denne harblitt ulovlig å selge i norge) du kan også prøve med ferrobet rustvask, den fungerer utmerket til dette. Mener du får den hos bl.a Torshov bilrekvisita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Okei, men hvor får jeg kjøpt 3M sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Også swissvax autobahn felgvoks til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå